Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-08-2023 om 09:34
Iemand een idee hoe ik van een vaag soort vermoeidheid af kom?
De laatste twee dagen ben ik zo moe.. maar niet het soort vermoeidheid wat je in je lijf voelt. Meer iets wat alleen in je hoofd blijft hangen.
Heb genoeg energie in mijn lijf, maar mijn hoofd heeft het gevoel dat het moet slapen.
Gisteren om 9u al naar bed, aas vanmorgen voor 5u alweer wakker. Nog steeds moe, maar mijn lijf was wakker alleen mijn hoofd niet.
Heb het gevoel rondom m'n ogen alsof ik twee dagen gehuild heb, maar zo zie ik er niet uit. Voelt bijna als hooikoorts, maar als ik naar buiten kijk dan weet ik wel beter.
Nu werk ik sinds een paar dagen tijdelijk op een andere lokatie. Het is daar echt onwijs smerig. De stofvlokken liggen op de vloer en na 3x schoonmaken komt er nog zwart van m'n bureau.
Leidinggevende kwam gisteren even langs en zei dat er een schoonmaakploeg zou komen eerdaags.
Zou dat kantoor reden kunnen zijn van die vage vermoeidheidsklachten? Of nou ja vermoeidheid... alleen mijn hoofd wil slapen.
27-08-2023 om 10:07
Ik lees het nu pas (bijwerkingen cetirizine). Blijkbaar kun je er bijwerkingen van krijgen, weer wat geleerd. Voorgeschreven door de huisarts en geen enkele last ergens van gehad. Werkte beter dan wat ik normaal gebruik
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.