Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

modellenwerk voor kinderen, hoe gaat dat eigenlijk?

Dochter (5) had een meisje te spelen uitgenodigd dat ze heeft leren kennen op zwemles. Daar brengt mijn partner haar altijd heen, dus ik had die ouders nooit gesproken, en de afspraak was ook via mijn partner gegaan. Afspraak was gemaakt onder voorbehoud, want X kon een oproep krijgen voor modellenwerk.

En toen vroeg ik me af: hoe gaat zoiets eigenlijk? Meld je je kind aan bij een modellenbureau, en dan maar afwachten? Levert het nog wat op? Moet je om de haverklap paraat zijn en ben je dan een hele middag kwijt? Ik ben gewoon benieuwd hoe dat nou praktisch in zijn werk gaat maar omdat ik die ouders helemaal niet ken ging het mij te ver om vader, die haar bracht, meteen het hemd van het lijf te vragen. Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft en mijn nieuwsgierigheid kan bevredigen?

Groeten,

Temet

MK

MK

16-01-2015 om 10:26

klasgenoot

Een jongen uit zoons klas is ook model en doet klussen voor Wehkamp, Shoeby, Bijenkorf, McGregor, etc. Doet hij meestal op zaterdag. Ik neem aan dat het wel iets oplevert ja.

Foto's

http://www.moederannecasting.nl/inschrijving_4tot17.php

Ik heug me van vroeger dat je een set foto's zelf eerst moet betalen. Hier mag je dat ook zelf aanleveren mits de kwaliteit goed is. Voor de volgende set vragen ze 20,- euro bijdrage.

En nee, hier geen ervaring.

Ik heb het vroeger, toen ik zelf nog een 'plaatje' was, weleens als bijverdienste willen doen. Maar toen je eerst bleek te moeten investeren in fotomateriaal leek het me niet geschikt. Je komt om geld te verdienen.

MK

MK

16-01-2015 om 14:43

ander bureau

Klasgenoot van zoon zit bij www.thekids.nl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.