Off-topic discussies
Valerie
04-09-2015 om 22:43
Mode: wat kan ik nu het beste kopen?
Wat mode betreft loop ik altijd een beetje achter de feiten aan. Zo duurde het bij mij even voordat ik door had dat iedereen skinny broeken droeg in laarsjes. Ik liep bij wijze van nog in wijde pijpen over mijn laarzen. Komende week ga ik winkelen en ik heb nieuwe schoenen en laarzen nodig. Kunnen skinny's nog in laarsjes of is nu iets anders in de mode? Om me heen loopt iedereen nog in zomerkleding dus ik kan het nog niet afkijken.
Wie praat mij bij of heeft tips van websites om op te kijken? Op wehkamp etc word ik nog niet wijzer. Ik hoef niet volgens de laatste mode te lopen hoor, maar wil graag weten wat gangbaar is dit najaar. Alvast bedankt.
Noet
09-09-2015 om 17:41
idd
als je het goed styled kun je er prima mee wegkomen op je werk, maar het moet er wel netjes uit zien. En netjes is niet perse standaard.
tonny
10-09-2015 om 21:45
vierkant
'Ik zie bij vrouwen van een zekere leeftijd, zo rond de 50 en ouder, vaak dat ze in hun (spijker-) broek als bilpartij een soort van vierkant hebben. Dat vind ik toch zo lelijk! Ligt dat nu ook aan het model van de broek, of gaan mijn billen (nu pront en rond) er op termijn ook zo uitzien?'
Ow neeee, kreun, nog een probleem erbij, moet ik ook mijn achterkant serieus gaan bestuderen En er is niks tegen te doen ook vrees ik. Behalve wijde rokken dragen.
Grijzend haar dat steeds sneller doorschemert, rimpels, wallen, zwembandjes, slappere borsten, knieën die niet meer gezien mogen worden, fladdertjes aan je bovenarmen, een blubberbuikje.
Het leven is oneerlijk.
Maar ik trek me er niks van aan. Lekker vandaag iets heeel moois gekocht voor op de bruiloft van jongste dochter. Schandalig duur, maar vooruit.
Evanlyn
11-09-2015 om 14:04
tonny, achterkant
Welnee joh. Wat niet weet, wat niet deert...Vooral niet bestuderen dus.
caton
11-09-2015 om 15:34
of tonny
Je kunt ook net doen als mijn broertje (down): als hij gaat shoppen dan poseert hij eerst als een model voor de spiegel om de voorkant te zien. Daarna draait hij zich om en showt de achterkant aan de spiegel, maar kijkt dan zelf niet in de spiegel. Dan valt het ook nooit tegen
Fiorucci
11-09-2015 om 16:36
Maar Kenfan...
Wat moet een oudere heer dan dragen, als jeans niet mag? Beige p antalons? Brrr...
bieb63
11-09-2015 om 22:22
haha fiorucci
Of een dik geribbelde beige/goudkleurige bandplooi.....;(
Of nog een optie: de groen/blauw geblokte golfbroek... hihi
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.