Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Juno

Juno

09-04-2015 om 18:35

Michiel de Ruyter, stukje frustratie

Ik wil dolgraag met mijn 16-minners naar Michiel de Ruyter. Nu draait deze film in zowel de stad vlakbij als de stad 20 kilometer verder weg alleen om 13.00. Doordeweeks. Uitgezonderd de woensdagen, uitgezonderd Pasen. Wie verzint nou zoiets? Dit is imo bij uitstek een film die je op een groot scherm moet zien.
Nou ja, geen echt probleem maar wel jammer.

Noet

Noet

09-04-2015 om 18:43

Laat

maar die film draait al een aantal weken, en in het begin op meer plekken en meer tijden. Er is nu veel minder publiek voor die film, dan is het logisch dat hij naar minder courante tijden gaat.

En thuis via een beamer op de muur? Heb je 'm ook op groot scherm.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-04-2015 om 18:45

Juno

Ik snap het op zich wel. Het is namelijk bij uitstek een film waar schoolklassen met de geschiedenisles naar toe gaan. Maar jammer dat de 12+ versie bij jullie niet in het weekend draait! Wij zijn er met Pasen naar toe geweest. Indrukwekkende film, echt een aanrader!

Juno

Juno

09-04-2015 om 18:56

13.00

Het is vanaf het begin aan alleen om 13.00 geweest en alleen doordeweeks. Nu draait hij alleen nog op maandag en dinsdag. Ik denk dat ik in mijn eentje naar de 16+ ga, wil hem echt graag zien. Ik zal eens een voorstel doen bij de geschiedenisleraar of ze er niet heen kunnen. In mijn dorp is geen bioscoop meer, helaas dus het wordt meteen een hoop geregel. Ik wil wel mee als hulpouder .

Jip

Jip

09-04-2015 om 19:48

Gezien

Wij hebben de film ook gezien en vonden hem zeker de moeite waard. Afgezien van het gedeelte dat Barry Atsma wordt vermoord viel het voor de rest wel mee met de gruwelijkheden. Overigens heb ik dat gedeelte in zijn geheel niet gezien en gehoord want het was meer dan afschuwelijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.