Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Joly

Joly

28-11-2013 om 10:59

Leuke winkelstraten in Brussel?

We gaan met een groepje vriendinnen winkelen in Brussel.Wie weet de leukste winkelstraten?

MariaV

MariaV

28-11-2013 om 14:35

Heel veel

De Nieuwstraat is de "Kalverstraat" van Brussel. Daar kunt je alle ketens vinden. Aan het einde is City2, een overdekt winkelcentrum, fijn als het regent. Inno is vergelijkbaar met de Bijenkorf. Ik vind dat allemaal niet zo heel inspirerend, maar als je een dagje uit Nederland komt is het vast wel exotisch genoeg. Ga vooral eens bij Promod en Cassis kijken (of Paprika, grotematenzusje van Cassis), die winkels doen het vaak goed bij mijn Nederlandse bezoek.
Als je op zoek bent naar meer gezelligheid, boetiekjes en winkeltjes die vooral op woninginrichting en antiek gericht zijn, ga dan naar de Marollen (Hoogstraat en Blaesstraat). Hip volk en veel kleding van jonge ontwerpers in de Dansaertstraat. Chique, dure winkels (Gucci et.al.) aan de Louizalaan.
Vrijwel alles is te voet vanaf het centraal station te bereiken. Openbaar vervoer werkt ook prima vanaf CS.

Hubertusgalerijen

Volgens mijn dochter

Joly

Joly

03-12-2013 om 07:27

Fijn

De Louizalaan en de Nieuwstraat had ik zelf al gevonden op internet.Maar de Marollen klinkt ook erg leuk en City2 heb ik ook genoteerd.
Ik ga nog even opzoek naar de Hubertusgalerijen.
Dank jullie wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.