Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marja

Marja

12-04-2015 om 16:25

leuke 'opdrachten' en pranks voor in de vakantie?

Hallo,

Over een paar weken gaan mijn zoon (14) , mijn vriend en ik een weekje naar Ierland. In een afgelegen gebied (Connemara). Het leek ons (zoon en ik) leuk elkaar opdrachten te geven en eventueel pranks (praktische grappen) uit te halen. Weet zeker dat mijn vriend het ook leuk vindt.
we hebben al: maak een selfie met een schaap, maak een mandela van stenen...
Hebben jullie nog ideeën?

Evelien

Evelien

12-04-2015 om 16:35

spiegel

Bedoel je ook dingen als: ga voor de spiegel staan met een papiertje en pen. En schrijf je naam daar leesbaar op (dus in spiegelschrift)?

Het groot niet te vermijden vakantiespel!

Daar heb ik heel wat vakanties mee doorgebracht. Even heel diep denken.

Ga op de foto met een local. Koop iets ondefinieerbaars in de supermarkt en eet dat op. Zoek voor maximaal 2 euro het allerlelijkste souvenir dat je kunt vinden. Tel alle verschillende soorten merken caravan die je op de weg ziet rijden. Etc...

Wij (groot en klein) lazen op vakantie ook vaak hetzelfde boek. Vond ik ook altijd erg leuk!

We kochten vóór de vakantie ook iets wat we allemaal niet konden. Een diabolo bijvoorbeeld. Daar gingen we dan in de vakantie heel hard op oefenen. Onze hele familie is een inmiddels heel goed in diabolo-en Net als in Devil Sticks, jongleren en vliegeren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.