Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lengtematen (overhemden truien) voor lange magere man

Waar kan ik leuke, vlotte overhemden vinden, en ook sweaters/truien en deg., voor een man van 198, die verder echt mager is. Type lange slungel dus. Het gaat om volwassen mode en niet iets voor een jongen van 15. Dus prints en deg. zijn niet echt geschikt.
Sini

Sinilind

Sinilind

14-10-2015 om 21:00 Topicstarter

198

Sluit aan bij lengte en niet leeftijd maar ik hoop dat het duidelijk was

Christel

Christel

15-10-2015 om 12:02

en voor t-shirts

kan je kijken op Girav.nl. Nu een beetje koud, maar van de zomer is dat wel handig.

Yura

Yura

23-10-2015 om 14:36

Lastig

Ik lees mee. MIjn zoon is nog wel ietsje korter (1.90) maar wel heel mager, jeansmaat 28 eigenlijk. Maar 28/38 bestaat niet. Wat het dichtst in de buurt komt is 30/36 en dan ook alleen nog maar van Tommy Hilfiger eigenlijk, dus kassa. Die draagt hij dan maar met een riem en hoge schoenen. Shirts en truien koopt hij veel bij Jack & Jones in maat M, maar dat is natuurlijk typisch vrijetijdskleding.
Hij heeft ook een probleem met (sponsor) trainingspakken voor de voetbal, want die komen niet in lengtematen. Hij heeft nu xl genomen vanwege de lengte, maar dat slobbert natuurlijk vreselijk.

Wat je kunt doen is meer naar het model dan de maat kijken, dus kies altijd voor slim-fit en een M is dan weer langer dan een S etc. Ook denk ik dat hij bij de jeugdiger merken (zoals dus Jack & Jones) beter kan slagen, die vallen vaak wat smaller. Daar zijn vast ook wel minder opvallende (zonder teksten etc) kledingstukken te vinden. Zoon koopt gewoon op Zalando meerdere maten en stuurt de helft terug, dan heb je wel gewoon alles bij elkaar qua merken, maten en pasvormen.

Katniss

Katniss

23-10-2015 om 14:51

Cadeautje?

Waar heeft hij tot nu toe zijn kleding gekocht? Of vind je zijn kledingstijl niet mooi en zoek je wat anders?
Mijn vriend (1.90 en 73 kg, dus minder lang maar best slank) slaagt eigenlijk altijd bij reguliere herenkledingzaken. Overhemden volgens mij maat 39 en broeken 50 of zo?

Arawen

Arawen

24-10-2015 om 10:40

Dure merken

Tja, je komt inderdaad terecht in de dure merken... hier ook zo'n lange slungel man en zoon gaat hard die kant op..

Gelukkig hebben we hier een grote jeans-outlet zaak die dure merken met behoorlijke korting aan biedt. Man gaat goed in Pall Mall, dat merk gaat ook goed met lange armen. Die zaak verkoopr ook broeken met lengte 38.

Misschien is er ergens in jullie omgeving zo'n outlet center?

Hier ook PME legend

Wel duurder dus alleen voor man en niet voor puber Ligt ook aan model. Ik kijk vaak bij hun site of bij vantilburg wat er is.
Ik koop vaak in de uitverkoop een extra trui, want die zijn erg duur. ( en man slijt ze neit zo hard als puber...maar kan er ook wat van)

Hier man van 2.05

G en G special sizes http://www.ggspecialsizes.com
Ook in Amsterdam

En als je toch in Groningen bent....

http://www.smallandtall.nl/nl/ In centrum van Groningen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.