Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jasmijn

Jasmijn

04-11-2013 om 19:31

ken iemand deze armbandjes nog?

Ik had zo'n leuk armbandje vroeger, niets bijzonders. Gekocht bij V&D en het zat op zo'n rol, dus je liet gewoon een cm of 15 afknippen, dan zetten ze er een slotje op en klaar. Kostte toen ongeveer 15 gulden.
Ik zou best wel weer zo'n kettinkje willen maar zie ze nergens meer (of ik kijk niet goed)
Ik heb wel een plaatje gevonden van de bedeltjes, dat laat ik hier zien. Het kettinkje was multicolor, had wel 7 verschillende kleurtjes in één armband.

Dus mijn vraag, weet iemand waar je dit nog kan kopen?

http://img0.etsystatic.com/016/0/7250995/il_fullxfull.441497502_ljxb.jpg?ref=l2

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

05-11-2013 om 11:25

klopt

je link nog wel? Dit zijn geen bedeltjes vlg. mij

Puck

Puck

07-11-2013 om 08:50

schakels

Bedoelt Jasmijn misschien dat dit de schakels zijn waaruit de armband bestond? Allemaal van deze kleurige dingetjes achter elkaar? Het komt mij overigens geheel niet bekend voor, sorry, kan je niet verder helpen.

Ja die ken ik nog

Die armbandjes/kettinkjes ken ik zeker nog. Ik was een maand geleden op een braderie en daar stond een standje waar je die per cm kon laten maken. Online heb ik nog niets kunnen vinden.

Jasmijn

Jasmijn

09-11-2013 om 15:45

inderdaad

Ja het is wat Nicole en Puck zeggen, de armband zat met deze dingen aan elkaar, dus alleen nog een ringetje en dan weer zo'n schakeltje, in regenboogkleurtjes. Heel leuk en inderdaad moest je per cm/dm betalen. (je zou er bij wijze van spreken ook een ketting van kunnen laten maken) Goh, ik zal eens gaan opletten bij braderieën enzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.