Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Juno

Juno

05-04-2014 om 09:31

Kan je reuk en de zuurgraad van je huid veranderen?

Ik was bij de parfumerie voor een nieuw luchtje. Na veel snuffelen en afgekeurd te hebben pakte de verkoopster een fles van een zeer bekend merk dat ik altijd afschuwelijk vies vond. Deze keer niet! Ik blééf er aan ruiken en kon niet kiezen tussen de verschillende luchtjes. Uiteindelijk heb ik twee flesjes gekocht, een monstertje van een derde gekregen en die vind ik ook lekker.
Is mijn smaak veranderd, is mijn huid veranderd kortom, hoe is dit mogelijk?

Wat

Wat

05-04-2014 om 11:02

natuurlijk

ik lustte vroeger geen sla, geen spruitjes bijvoorbeeld.
Nu vind ik ze zelfs lekker ruiken, in tegenstelling tot vis.
Met die geur had ik vroeger geen moeite en nu moet ik me in bedwang houden om dat niet te laten merken.
Vroeger was ik van de aqua-geuren, nu volle zoete geuren.
Mijn voorkeur voor kleur blijft wel hetzelfde tot nu toe.
Ook de zuurgraad van je huid kan veranderen, hier een link

http://hobby-en-overige.infonu.nl/diversen/119090-hoe-komt-het-dat-een-favoriete-parfum-ineens-anders-ruikt.html

Juno

Juno

06-04-2014 om 10:41

Blijft grappig

Het is bij mij binnen een jaar veranderd. Ik heb ook wel dingen die ik vroeger lekker vond en nu niet meer of andersom maar dit is wel heel snel. En het is niet alleen het luchtje dat ik lekker vind, het ruikt ook echt anders op mijn huid.
Leuk hoor, maakt het een stuk makkelijker want wat ik nu oa lekker vind is makkelijk te krijgen. Ik hou nl ook erg van niche parfums en dat is gewoon wat lastiger.

Ik hoop het wel!

Ik moet er niet aan denken dat de walmende pubers waar ik dagelijks achter fiets over 30 jaar nog steeds dezelfde (uitbundige) parfumsmaak hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.