Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Je laten waxen

Dochter is vorige maand terug gegaan naar Nederland omdat daar de kansen op werk/opleiding toch (heel) wat groter zijn. Ze is vorige week begonnen met een 6-weekse training in de wax bar, maar juist omdat ze 7 jaar in het buitenland heeft gewoond, is haar wereldje van vrienden en kennissen kleiner geworden. Ze heeft dringend behoefte aan modellen. Geen idee of ik deze oproep idd hier mag plaatsen, anders hoor ik het wel van de leiding. Maar wie interesse heeft om model te zijn, mag mij mailen: [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

09-05-2013 om 07:42

Waar?

Ik denk niet dat ik mezelf daaraan ga blootstellen, maar ik ken wel wat mensen die zich laten waxen (doet ze ook mannenruggen?) Waar zit ze? NL is niet groot, maar van Groningen naar Maastricht is zelfs voor een gratis wax wat gortig

Ja waar?

Ik weet ook wel iemand. Maar eerst weten waar....
groeten albana

Chiquita

Chiquita

09-05-2013 om 10:46 Topicstarter

Rotterdam

oeps, idd vergeten te melden. Heel goed bereikbaar, men kan parkeren voor de deur (wel prijzig), maar met metro naar de Beurs en dan hooguit 5 minuten lopen. Ze waxen ALLES en nog mooier, meld je ff via het gegeven mailadres dan geef ik je wat gegevens door, want als je je als model specifiek voor persoon meldt, is het waxen dit keer GRATIS.

Biene M.

Biene M.

10-05-2013 om 07:01

Chiquita

Kan ik dit delen op facebook?

Chiquita

Chiquita

10-05-2013 om 11:19 Topicstarter

@biene m.

jazeker! graag zelfs.

De komende vier weken moet ze nog, onder toezicht van de trainster, rug, armen, volledig been, neus/oor, rug, brazilian, gezicht en male brazilian/bottom.

Biene M.

Biene M.

10-05-2013 om 13:48

Gedaan

Hoi Chiquita, ik heb het op facebook gezet. Woon zelf niet in Rotterdam, maar ken wel wat mensen daar in de buurt, dus wie weet!

Nee dat is te ver sorry

Dat is voor ons te ver.
Sorry
groeten albana

Brazilian

Als er nog ruimte is voor een brazilian of benen, dan wil ik me wel aanmelden!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Chiquita

Chiquita

19-05-2013 om 12:02 Topicstarter

@rateltje

daar is zeker nog ruimte in!
Als je belt naar de Wax Bar in Rotterdam, 010-75 26 632 krijg je de barista (receptioniste) aan de telefoon. Na 13 uur is er altijd iemand. Je meldt dat je model wil zijn voor Kylie uit groep B en de barista kijkt samen met jou wat jij wil en wanneer je kan. Zou helemaal super zijn!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.