Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Irritante reclames over teksten forum heen!

Jullie ook zo’n last van die nieuwe reclames op het forum die constant midden over de tekst staan, en lastig wegklikbaar zijn? Kruisje zo klein dat je in 50% van de gevallen per ongeluk de irritante reclame aantikt, net wat je niet wilt..

kom op Ouders.nl, ik snap dat er brood op de plank moet, maar dit is een forum en draait om leesbaarheid! Nog even en ik ga afhaken..

Ah jaaa, ben gelukkig niet desnige dus. Ik lees forum een stuk minder sinds die krengen er zijn.

Stapelgek word ik er van. En als je 'm eindelijk weet weg te klikken dan verspringt je hele tekstveld weer.

Ik heb al een aantal keer gehaald, daar is ook netjes op gereageerd/overlegd, maar een verbetering komt er niet.

MRI

MRI

06-10-2024 om 18:39

Ik ook hoor, best vervelend.

Ik heb op de iPad geen last. Ik heb ook een adblocker, misschien scheelt dat ook. 

ik heb hier een tijd geleden ook al over geklaagd. Ik merk dat ik afhaak. Ik kom hier nu nog maar weinig. Sommige reclame blokken zijn bijna niet weg te klikken en komen continu weer op. Niet te doen. 

Enorm hinderlijk inderdaad! 

Nieuw dieptepunt: clickbait met het hoofd van palingkoningin Mona Keizer

Was net een uitgebreide reactie aan t schrijven over een serieus onderwerp, ben er mee gestopt. Continu die reclame over mn tekst heen, of t hele scherm versprong door een grotere reclame, dus mn keyboard ook, niet te doen. En ik heb echt nog NOOIT naar zo'n reclame gekeken, het is pure irritatie. Zo stop ik ook met t forum, niks aan.

ja hier stoor ik me ook aan de nieuwe reclames rechts jnmijn scherm. Tyik kan niet zien wat ik typ, en elke pagina komt er een nieuwe reclame
 De wegdruk kruisjes zijn zo klein dat ik regelmatig op de reclame klik in plaats het kruisje. Reclame onderin het scherm oké, maar niet midden in je scherm over de tekst die je leest of typt. Ik dreig ook af te haken en dat lijkt mij niet de bedoeling die reclame

Elke keer als ik typ en er verscheen eiwie reclame wordt het typen ook onderbroken. Ik ga deze tekst niet berbet8, want dit is dus het resultaat van de reclame

Misschien kan forumbeheer een keer reageren? Ik haak in ieder geval af, de lol is eraf zo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.