Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mon

Mon

19-11-2014 om 17:06

internet in amerika

Mijn man gaat volgende week voor zaken naar Miami. (heerlijk weertje daar!) Nu gaat ie wel vaker naar de vs maar telkens is er weer gedoe met internetverbinding. Nu vroeg ik mij af of hij niet gewoon een soort van sim only abonnement kan nemen daar. Is er iemand op dit forum die daar ervaring mee heeft? Of die een andere slimme en niet te dure oplossing heeft?

SamS

SamS

19-11-2014 om 17:23

Dat kan. Je hebt ze in verschillende prijsklassen. Wij hadden een vrij dure (onbeperkt bellen, 2GB 4G internet, 3 weken, 2 kaartjes), maar ze zijn er vast ook goedkoper. Wij hadden ze -volgens mij- van T-Mobile.

Brianna F

Brianna F

19-11-2014 om 19:21

gewoon

even naar Starbucks of de Mac. Altijd gratis wifi.

Mon

Mon

19-11-2014 om 20:05

ja kan

Starbucks of Mac kan natuurlijk altijd maar hij wil graag altijd goed internet. Zelfs in de hotels is het vaak heel slecht gesteld met de verbinding. Ik dacht zelf dat het het goedkoopst zou zijn om daar een kaart te kopen maar ik heb geen idee of dat zomaar kan. T-mobil heeft hij nu ook. Ik zal eens op hun site kijken. Wat heeft het jullie ongeveer gekost Sam S?

SamS

SamS

19-11-2014 om 20:40

Daar

Wij hebben 'm daar gekocht, gewoon in 'n T-Mobile winkel (maar je hebt ze ook van andere providers). Zolang je telefoon simlockvrij is en geschikt is voor het systeem in de VS. Wij waren vrij duur uit, maar hebben dus ook zo'n beetje de duurste genomen die ze hadden. Ik dacht 49 dollar per kaartje, maar het kan ook zijn dat het duurder was. Ik heb ze niet zelf gekocht...

Met internet in hotels hebben we wisselende ervaring, en bij congressen ook. Laatst was ik op een vrij groot (20.000+ mensen) evenement en daar was het wifi niet tegen opgewassen, maar ook 4G en 3G ter plekke niet. Dus daar had geen internetkaartje iets aan kunnen veranderen

Altijd goed mobiel internet is natuurlijk een illusie, dat heb ik hier zelfs in Nederland (met mijn dure 4G abonnement, in de Randstad) niet

Mon

Mon

19-11-2014 om 23:35

Dankje

Bedankt Sam S voor deze informatie. Je woont dus in de randstad, ik ben net opzoek naar informatie over een mobiele 4G router. Hoe is jouw 4G ervaring en welke provider heb je? Zoals ik nu heb opgezocht hebben vodafoon en KPN een landelijke dekking.
(evt heeft mijn man ook nog wat aan dat ding in de vs.)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.