Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Molleke

Molleke

04-10-2015 om 14:58

Inleveren kleding H&M

Hallo allemaal,

Kan je nog steeds gebruikte kleding inleveren bij H&M zodat je kortingsbonnen krijgt? Puberdochter heeft haar kast opgeruimd en wil dit heel graag doen. Nu heb ik net gegoogled maar ik krijg alleen maar oude artikelen daarover. Op de H&M site kan ik niet zo snel wat vinden. Weet iemand of dit nog steeds kan?

Moemie

Moemie

04-10-2015 om 15:46

Grappig, ik vroeg me hetzelfde af....

Hallo Molleke,

Je bent me voor maar ik heb dezelfde vraag. Hopelijk weet iemand hier het antwoord. Ik blijf meelezen.

molly

molly

04-10-2015 om 16:12

yup

Ik heb vorige week nog een zak ingeleverd bij de h en m en kreeg een bon met 15 % korting.

denk erom

Je kan het aantal kortingsbonnen maximeren door niet al te grote plastic zakken te kiezen (dus bijvoorbeeld een supermarkttas ipv een vuilniszak). Al weet ik niet of je inderdaad 6 bonnen krijgt als je met 6 zakken komt aanzetten.

Maar inderdaad, volgens mij loopt die actie nog, ik zag tenminste het bordje laatst nog wel bij de kassa staan.

Groeten,

Temet

molly

molly

04-10-2015 om 23:42

ook, temet

Dat doen wij ook hier, geen grote vuilniszak maar juist kleinere tasjes. Wij gebruiken meestal h en m tasjes , tenminste, als we er genoeg hebben. Je mag trouwens maar 2 bonnen per keer, pp, maximaal. Das dan wel weer jammer als je er 6 hebt.

Huh?

Het maakt toch niet uit hoeveel bonnen je hebt als de korting een percentage is?

skik

Suze

Suze

05-10-2015 om 07:12

Skik

Het maakt, als het een percentage kortings on betreft, in elk geval wel uit hoe vaak je bij H&M met die korting kunt shoppen.

molly

molly

05-10-2015 om 07:47

per artikel

Skik, als de bon met 15% korting op de hele aankoop zou gelden, dan zou het aantal niets uitmaken. De bon met 15% korting is geldig op 1 artikel.

precies

15% korting per artikel, en dan maximaal 2 x per bezoek, kennelijk. Zo indrukwekkend is het allemaal ook weer niet.
Greenwashing, dat is het, zichzelf een duurzaam imago aanmeten en ondertussen proberen zoveel mogelijk te verkopen. Maar goed, ik koop regelmatig bij H&M, vooral kinderkleding, dus die bonnen pik ik dan toch graag nog even mee. Overigens gaan de echt bruikbare tweedehandsjes hier naar kennissen of anders in de recyclecontainer, H&M mag de vodden hebben

Groeten,

Temet

Suze

Suze

07-10-2015 om 06:48

Temet

Haha, ik dacht hetzelfde als jij. Nu alleen nog even tijd vinden om wat "vodden" uit te zoeken en vooral in aparte delen in te leveren.

molly

molly

07-10-2015 om 08:33

precies

Ik heb precies dezelfde gedacht, Temet. Ik vind het ook allemaal niet zo overhouden, het bedrijf meet zich een groen imago aan en ik doe het toch ook want het is weer meer dan iets.

+ Brunette +

+ Brunette +

11-10-2015 om 19:31

Geen impulsaankopen doen, dan blijft het groen.

Hier staat al tijden een tasje klaar voor als ik weer eens iets nodig heb want als ik het nu inlever, ga ik onzin kopen om die korting maar te kunnen krijgen.

Hoewel twijfelachtig, vind ik dit soort initiatieven toch beter dan gewoon maar helemaal niets doen. Idem dito voor de biologische katoen en het feit dat bij wol, leer en paarlemoeren knoopjes op het papieren label wordt gewaarschuwd voor dierlijke onderdelen. Kom er bij de Zara maar eens om.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.