Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-10-2014 om 08:05

incasso ns, wanneer?

Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met de incasso's van de ns?

Dochter heeft een trajectvrij jaar abonnement. Daar zou gisteren een bedrag voor moeten zijn afgeschreven van onze rekening. Dat is niet gebeurt.
Op mijn ns zie ik dat er een storing is bij de facturen. En op mijn ing zie ik geen aangekondigte incasso's.

Hoe stipt is de ns met incasso's?

Stipt

Maar niet als er een storing is. Zoiets? Tsjor

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-10-2014 om 11:24

aha

Dus omdat er blijkbaar een storing is wordt er niet geincasseerd?
Ik dacht dat het gewoon een storing op de site was, maar dan is dat dus in hun hele systeem ofzo?

Ik hoorde net van mijn buuf dat het bij haar hetzelfde is. Zij heeft ook een jonge treinende dochter en we waren al bang dat hun kaart het niet meer doet als er niet op tijd betaald wordt. Het is ook de eerste keer dat de ns bij ons moet incasseren en daarom vroeg ik het me af.

En ik heb geen zin om de klantenservice te bellen, want dan moet ik die belkosten ook nog betalen.

Hortensia

Hortensia

09-10-2014 om 14:10

later?

De woningbouw had een tijdje geleden problemen "met het systeem" (dat arme systeem krijgt ook van alles de schuld ) waardoor de huren een week later werden afgeschreven.
Het met niet zo zijn dat met een systeemstoring jij niet kan reizen. Ik heb al een heel scenario in mijn hoofd van Nederland dat plat ligt omdat mensen niet op werk en school kunnen komen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.