Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Egel

Egel

17-10-2016 om 22:16

ik zoek een film

Al heel lang ben ik benieuwd welke film ik op TV zag, ooit. Het was ongeveer 1987 of 1988 (niet zeker of die film ook van die tijd was maar zo niet: niet heel veel ouder dan).
Wie weet kan iemand me helpen omdat hij indruk maakte. En volgens mij was de film nog Nederlands ook! (helaas niet 100% zeker).

Belangrijkste dat ik onthouden heb is dat een jonge trompettist verlegen is en eindelijk verliefd. Volgens mij is de jonge vrouw roodharig. Terwijl hij een concert geeft (volgens mij van Mozart) remt zij op de weg (misschien een dijk) omdat er een egel oversteekt. Ik denk dat ze op de motor zat en niet in de auto.
Ze komt om bij dat ongeluk.
Dat wordt ingefluisterd bij het concert en dat is rampzalig nieuws natuurlijk.

Ik weet niet meer wat er later gebeurde. Het was volgens mij een vrij korte film in vergelijking met andere.

Te weinig informatie he? Maar je weet maar nooit. Ik hoop dat iemand associaties heeft!

Egel..,.

Geen idee.

Maarre...komt je nick uit die film?

Ingrid

Egel

Egel

17-10-2016 om 22:51

niet eens!

Niet eens IngridT!
Eerst had ik een van mijn tijdelijke nicks voor dit topic maar ineens dacht ik: laat ik gewoon maar Egel doen (en waarom ook niet), dat is wel van toepassing....!
Egel heeft meer iets met mijn persoon te maken en met nog iemand in mijn omgeving. Nou ja laat maar. Ik vind het ook leuk om een dier als nicknaam te hebben.

Bios

Bios

18-10-2016 om 09:39

Zoek in

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_films_(1980-1989)

Als je op de link klikt en je klikt vervolgens op de film titel , dan verschijnt het verhaal van die film. Eenvoudig en snel om te zoeken. Misschien vind je die film dan in deze lijst

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.