Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tamara

Tamara

04-05-2016 om 14:44

Ik vertrek

Ik begrijp niet veel meer van mijn favoriete programma 'Ik vertrek'. Vorige week was er veel ellende in de familie en waren ze niet blij dat hun dochter en zus vertrok. Ook het jongste kind had veel problemen op school, durfde niet te praten en had net aan zijn broertje verteld waarom. Kinderen moeten veel alleen zijn 's middags en 's avonds als de ouders beiden werken. Vervolgens zie je nog 1 week na de opening waar alles heel goed ging en toen was het afgelopen. Niets meer of de moeder nog langs komt, of het beter gaat met het jongste kind en hoe het een paar maanden later is.

De afgelopen aflevering was één mop in het kader van: Ken jij die mop van ze vertrokken met 'Ik vertrek'? Nou, ze gingen niet.

Jammer.

ik-vertrek-fan

ik-vertrek-fan

04-05-2016 om 14:49

Tamara

Tamara, ik vond het ook triest om te zien. Op de website van Ik Vertrek staat gelukkig een verhaal hoe het nu met hem gaat, en dat is goed. Het gaat goed met de kinderen, de ouders hebben meer tijd voor hen en ook met de familie schijnt het weer oké te zijn. Toch heel positief dus!

Tamara

Tamara

04-05-2016 om 14:56

wat leuk

Ik keek eigenlijk nooit op de site maar wat jammer dat ze dat niet in de aflevering hebben kunnen zeggen. Mijn man en ik hadden er echt een raar gevoel over met die kinderen en hun familie. Even een kort stukje had dit weggenomen. Ze zijn dus ook maar drie avonden open, prima dat is te doen maar dat kwam niet uit de verf in het programma. Jammer dat je dan zo slecht in beeld komt. Met de hele familie is het goedgekomen en met de kinderen dus ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.