Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Stenna

Stenna

12-04-2014 om 20:33

iets anders dan netflix

Wij hebben momenteel een proefmaand Netflix. Zeggen we meteen weer op, want daar is net zo'n meuk op als gewoon op de t.v., of nog erger. Heeft iemand een tip voor een andere (betaal) filmzender waar wat mooiere dingen op zijn? Op het gevaar af dat er hier weer mensen gaan roepen dat ik elitair, moraliserend of linkse hobyist ben, maar ik zoek dus mee filmhuis achtige films, buitenlandse niet-amerikaanse films of series, of ook wel de betere amerikaanse dingen.

dvd's

Wij kijken eigenlijk zo goed als nooit meer televisie, maar vrijwel uitsluitend films en series op dvd. En om te voorkomen dat we omkomen in de dvd's ruilen we regelmatig met familie en vrienden. Je kunt hier trouwens ook een redelijke collectie films en series lenen bij de bied. Dat lost niets extra.

online

http://euromark.infoteur.nl/specials/filmhuis-films.html

Onderin diverse mogelijkheden voor diverse films en tv series.

downloads

Op deze website http://www.tvmuse.com/sites-guide/letmewatchthis.com_24/. Er staan bijvoorbeeld films op van Ingmar Bergmann (Fanny and Alexander) en de serie Call the midwife.

GG

GG

13-04-2014 om 13:00

Popcorn time

Heeft de laatste films, niet specifiek het genre wat je zoekt maar ook het betere Amerikaanse werk. Zo hebben we laatst 12 Years a Slave gekeken, erg indrukwekkende film.

Dalarna

Dalarna

14-04-2014 om 17:22

jippox

Het valt me vaak zo tegen dat bij de bieb die dingen zo snel beschadigd zijn. Vooral de luistercd's maar ook wel films.

Dalarna

Dat ben ik tot nog toe niet tegengekomen, dat er eentje stuk was. Wel heb ik de ervaring dat je niet iets specifieks moet zoeken, want dan is het er nooit, maar gewoon maar moet zien wat er is.

Stenna

Stenna

14-04-2014 om 22:02

onze bieb

is echt heel klein en dorps, daar is eigenlijk niks wat ik nog niet gezien heb. Je kunt wel wat laten overkomen uit een andere bieb, maar dan moet je het al echt gaan plannen wanneer je wat wilt kijken. Ik wil juist op de onverwachte "lege" momenten even spontaan wat uitzoeken en opzetten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.