Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

margaretha

margaretha

16-10-2017 om 18:14

iemand ophalen rotterdam alexander

Kent iemand op dit forum dit station en kan die mij vertelen of je daar makkelijk een plak kunt om elkaar te ontmoeten? Ik moet mijn schoonvader daar gaan afhalen vrijdag en wij kennen allebeide het station niet (ik komt met de auto en hij met de trein)

Je kan het beste op de prins alexanderlaan parkeren, dat is een grote doorgaande weg, maar als je vanaf de snelweg komt, kan je rechts secundair de straat opr rijden en daar parkeren.check even streetview voor je route

Je vader moet als hij beneden komt van het station, rechtsaf het station verlaten en dan linksaf de meteobaan oversteken. Aan de anderenkant van de metro direct links en niet de weg oversteken, daar sta jij dan

margaretha

margaretha

20-10-2017 om 17:50

ging prima

we konden elkaar makkelijk vinden. Maandag weer terug, hij naar de trein en ik zou wel naar een aldi / kruidvat/ supermarkt willen voor wat voorraad aan producten die ik hier wat moeilijker kan vinden (of veel duurder denk aan paracetamol). Advies?

Voor jouw vraag Margaretha

Is Google maps uitgevonden. Je opent de kaart, gaat naar t station en kijkt rond waar je welke winkels ziet.

margaretha

margaretha

20-10-2017 om 19:22

weet ik wel

maar het hoeft niet meteen in de buurt van het station te zijn. Gewoon een simpel pleintje met een paar winkels. En soms kun je van bekenden in die buurt betere info krijgen dan je vanaf google maps kunt aflezen. Ik zal wel googlen op aldi adressen, kom ik ook verder mee

Zoek dan

Op winkelcentrum lage land en jacques duthilweg, zittrn de goedkopere winkels en kan je gratis parkeren

margaretha

margaretha

23-10-2017 om 16:19

dank je Mar Sy

Ik heb een heerlijke "winkelsessie" gehad, precies de winkels die ik bedoelde (en ook nog een eetgelegendheid erbij)

Mooi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.