Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jasmijn

Jasmijn

07-11-2013 om 14:47

hotter than my daughter

Uiteraard vind ik dat de mensen die hiervoor opgegeven worden inderdaad wel een make-over mogen gebruiken maar het resultaat valt mij 9 van de 10 keer tegen. Zo tuttig ineens, ze houden totaal geen rekening met of zo'n vrouw het nog wel leuk vind. Van extreem bloot (meestal) naar extreem tuttig. Tja....duidelijk dat zo'n vrouw thuis gauw haar oude kloffie weer aantrekt. Waarom niet wat meer in het midden gaan zitten, met wat subtielere veranderingen, zodat de kandidaat zich er ook nog een beetje zichzelf in voelt?
Ik denk dat ze dat niet doen omdat dat vast niet bij de kleding sponsort past, dus het moet kleding zijn die nu in de winkels hangt en die wij als kijker kopen moeten (alles is een grote reclame campagne) en qua haar moet het altijd heel anders om een zo apart mogelijk effect te bereiken lijkt het wel. Dus lang moet kort en blond moet donker worden.
Wat vinden jullie?

Katniss

Katniss

07-11-2013 om 14:52

Ja stom he?

Ik heb het toevallig gisteren een stukje gezien. Trekken ze zo'n dame een truttige rok aan tot ver over haar knieën. Dat mens had hartstikke mooie benen, dan mag je met 50+ toch ook nog wel een kortere rok? Die andere mevrouw was wel opgeknapt toen ze die gele bos stro van haar hoofd hadden gehaald, maar ze leek helemaal niet meer op zichzelf.
'Dochter' nummer 1 zag er trouwens wel heel mooi uit, en zelf was ze er ook blij mee.

Jasmijn

Jasmijn

07-11-2013 om 14:59

die blonde ja

Inderdaad en ze luisteren ook helemaal niet naar wat ze had gezegd. Ze hield niet van kort haar. En wat krijgt ze...kort haar! Kijk dat blonde was te erg en echt niet mooi meer. Maak het dan mooiere kleur blond en geef haar extensions of (als daar geen budget voor is) weer een mooi haarstuk zodat ze toch een lange coupe heeft maar nu in een mooie kleur en van een model dat van nu is. Verder had zij ook helemaal niets bloots meer, zelfs geen decolleté, dan kan je toch op je vingers natellen dat ze het niet leuk vindt.

Hortensia

Hortensia

07-11-2013 om 18:46

stukgeblondeerd

Het is maar een aanname, maar misschien was dat haar wel zo kapotgeblondeerd dat er niets fatsoenlijks meer mee aan te vangen viel...?

Monique D*

Monique D*

18-11-2013 om 15:46

Wat ik mij afvraag

Die moeders hebben hun eigen stijl waar dochter zich helemaal voor schaamt. Voor die dochter gaan ze dan de make-over doen via Hotter than My Daughter. Zij worden dan allebei helemaal onder handen genomen.

Mijn vragen zijn:
mogen ze die kleding mee naar huis nemen? Als dat zo is dan krijgen ze maar één combinatie mee.

En zullen zij niet weer terugvallen naar hun oude stijl? Dit omdat hun garderobe zelf helemaal niet is aangepast? Of krijgen ze daar ook advies over?
Als dit effectief is moeten ze wel hun hele garderobe wijzigen.

Zijn dat geen acteurs dan?

Ik ken niemand in mijn wijde omgeving die zich zo kleed als de moeders in dit programma.

Nooit zo eentje in de winkel gezien.

Vraag mezelf af, wordt dit ook een beetje in het extreme getrokken en gespeeld?

Stenna

Stenna

18-11-2013 om 17:02

haha, Jasam

Dat is precies wat ik me ook steeds afvraag. Is dit wel echt? Ik zie ook helemaal nooit iemand die er zo uitziet?!!

bibi63

bibi63

18-11-2013 om 21:53

jasam en stenna

Om zo'n programma een beetje 'boeiend' te maken, moet je natuurlijk wel wat extremen hebben. En nee, ik zie ze ook niet dagelijks. Maar ik geloof best dat ze bestaan. Ik denk niet dat het acteurs zijn, maar wel dat er gezocht wordt naar extremen.
Bibi

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-11-2013 om 11:31

geen acteurs

maar wel mensen die in een bestand staan.
Ik ken iemand die al 2 keer heeft meegedaan met zo'n makeover programma. Iig 1 keer met die engelse dames. Daar zijn ze gewoon voor gebeld. Het wordt in scene gezet en zij mochten hun kleren houden.

Dat hotter then my daughter vind ik zo extreem, dat ik denk dat ook deze mensen ergens in een bestandje staan.

klopt

Ik ken ook iemand die via een castingbureau voor dit soort programma's wordt gevraagd. Het was ook een extreem bedachte combi, zo'n ordinaire moeder en haar heavy metal dochter. Hoe verzin je het?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-11-2013 om 22:54

En die cowboy en cowgirl

van gisteren lopen echt niet alle dagen in die outfits van hen, zoals in het programma gesuggereerd werd. Dat was alleen voor optredens en in het gewone leven zagen ze er ook voor het programma echt niet opvallend uit. Er wordt dus maar zo een heel andere suggestie gewekt dan de realiteit. Kortom: verlakkerij is het.

Aagje

Koffiekop

Koffiekop

21-11-2013 om 23:27

Frans Bromet

Ik moest aan Frans Bromet denken:

http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/article/detail/550506/2000/02/18/Help-ik-ben-op-tv.dhtml

Als er al iemand nazorg nodig heeft, vindt Bromet, is het de kijker. 'De werkelijkheid dringt maar heel moeilijk door. Kijkers worden elke avond honderd keer bedrogen. Alles wordt in scène gezet, niets gebeurt spontaan: televisie is één grote leugen.'

Televisie is een grote leugen....

Margriet*

Margriet*

30-11-2013 om 22:12

nou, in Amsterdam

Wonen ze echt hoor en ik kom ze ook tegen.... alleen niet in mijn buurt .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.