Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Koffiekop

Koffiekop

11-05-2017 om 15:29

Hoe verjaardag te vieren op 2e Pinksterdag?

Ik ben jarig op 2e Pinksterdag, dus dat is een mooie dag om het eens wat uitgebreider te vieren. Maar hoe? Het huis is te klein voor een groep van ca 25 personen, en bovendien zou ik graag iets actiefs gaan doen. Maar wat is leuk voor jong & oud (jongste is 5, de oudste bijna 80). En het moet ook betaalbaar zijn. Ik ben even inspiratieloos, dus ik hoop dat jullie briljante suggesties hebben!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-05-2017 om 15:37

Museum

Een openluchtmuseum?
Ik vind m in Arnhem altijd de moeite waard. Vorige week zijn wij in het Archeon geweest, ook lekker buiten. Was ook leuk. Maar voor een gezellige kop koffie met gebak is Arnhem beter denk ik

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-05-2017 om 15:39

Hoe betaalbaar?

Hoeveel mag het kosten trouwens? Want een dagje uit met 25 man kost wel wat natuurlijk

Dees

Dees

11-05-2017 om 15:59

Mooi weer

Bij mooi weer lekker naar het bos....bolderkar met lekkers mee en een picknick houden.

Dees

Dees

11-05-2017 om 16:00

Slecht weer

Bij slecht weer lekker naar het bos, regenkleding aan en als je een lekkere flinke wandeling achter de rug hebt met zijn allen een kop soep met een broodje eten.

40er

40er

11-05-2017 om 18:13

Tegelijk

Komt iedereen tegelijkertijd dan? Ik ben met hemelvaart jarig en heb de hele dag open huis zeg maar. Iedereen mag weten wanneer ze komen. Zorg voor soep en (afbak)broodjes, dus als er wat mee eten kan het ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.