Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Marianne

Marianne

09-03-2014 om 18:54

Hoe lange suede wikkelrok combineren?

In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een enkellange suede wikkelrok gekocht. Prachtige reebruine kleur, prachtig soepel suede. Nu ben ik niet zo groot en niet zo slank en de rok maakt van mij een soort zuil omdat hij vanaf de taille recht omlaag valt. Hoe zou ik de rok kunnen combineren?

Zoiets?

Iets, een jasje met een "schootje" erop of een wat langere blouse/vest met een brede riem eroverheen.

Ely

Ely

09-03-2014 om 20:34

Wit getailleerd bloesje

Liefst met een riempje oid erom?
In ieder geval zou ik iets flink getailleerd doen om lijn aan te brengen en een wat stevigere stof om tegenwicht te bieden tegen de soepele suède.
Dat gezegd hebbende, misschien dat een fijn, lamswollen truitje met mooie taillering en V hals ook wel kan werken. In wol wit ofzo. En dan evt een lange elegante ketting erop.

Katniss

Katniss

09-03-2014 om 20:52

Niet

Ik weet niet hoe lang jij bent, maar ik denk dat ik mijn miskoop zou erkennen en hem cadeau doen aan iemand die het wel staat. Als zo iemand al bestaat...

afknippen

Een suede rok kan je inkorten zonder dat je hoeft te naaien, gewoon afknippen. Dan past hij je misschien beter. Combineren met een witte getailleerde blouse zoals iemand hier zei lijkt me dan best een leuk plaatje opleveren.

skik

Rafelkap

Rafelkap

10-03-2014 om 06:45

beer

of leuke verkleedkleren van maken, een beer bijvoorbeeld
omdat je het volgens mij wel weet dat het niets wordt ('een soort zuil'), jammer!

Marianne

Marianne

15-03-2014 om 23:03

Nog maar eens proberen

Voor ik er iets mee doe ga ik eerst nog maar eens proberen te combineren. Ding is netjes omgezoomd en heeft een voering, zomaar afknippen kan niet.
En als er echt niets mee valt aan te vangen laat ik er bij de Turk een maxirok van maken, soort lange kokerrok. Want daar zit het probleem, hij valt te recht. Ik heb ook echt spijt dat ik niet de kortere kokerrok heb gekocht die er ook hing.
Maar gos, het materiaal is echt prachtig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.