Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tante Til

Tante Til

09-06-2015 om 18:05

Hoe heet de miniserie over Titanic

Je zou denken de titel zegt het al, maar die miniserie bedoel ik dus niet.
Het gaat om een (ik dacht) 3-delige miniserie over een schip dat onder water wordt ontdekt: de Titanic.
Al die jaren blijken er mensen in een soort luchtbel in leven te zijn gebleven. Ze zien er nog allemaal heel ouderwets uit.
De duikers gaan proberen de mensen te redden.
Enkelen willen mee, anderen blijven achter.
Door de luchtbel te gebruiken kunnen er nog een aantal mensen worden gered naar de voor hun moderne wereld.
De anderen overlijden.
Ik denk dat het de jaren '90 geweest moet zijn, maar al wat ik boven krijg via google is de serie uit 2012.

vlinder72

vlinder72

09-06-2015 om 18:42

klinkt als Goliath awaits

Maar die serie komt uit 1981. En gaat ovet de Goliath.

Tante Til

Tante Til

09-06-2015 om 19:19

Vlinder

Kijk was ik zomaar in de war! Boot zinkt...kom je al snel bij de Titanic uit Jaartal wist ik niet meer, jij gelukkig wel. Ben er al tijden naar op zoek en wilde de serie graag weer eens kijken met dochter omdat ik het zo indrukwekkend vond! Dank je wel!

vlinder72

vlinder72

09-06-2015 om 19:30

eng

Ik vond het doodeng. Maar ja, ik vond als kind heel veel eng. De hulk bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd of het de tand des tijds overleefd heeft.

Sommige jaten 80 series of films zijn nog prima te kijken maar er zitten ook draken tussen.

Tante Til

Tante Til

09-06-2015 om 21:46

klopt

Het was wel één van de eerste "enge" dingen die ik keek denk ik. ik was 15 toen.

Daar ben ik inderdaad benieuwd naar, of ik er nog hetzelfde naar kijk als toen. De Hulk heb ik wel gekeken, was voor mij net iets te nep. Maar gisteravond heb ik Jaws weer gekeken en dat verliest inmiddels wel geloofwaardigheid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.