Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Het haar van maxima

En dan nu een non-onderwerp: het haar van onze vorstin.

Vergis ik me nu, of draagt ze heur haar alleen nog maar opgestoken sinds haar man promotie heeft gemaakt? Of nee, het is geloof ik niet echt opgestoken, zoiets noem je een wrong, toch? Nou ja, hoe dan ook: sinds haar titel is veranderd, is haar kapsel dat ook. Alsof los haar te frivool is ofzo. Zie ik dat goed, of heb ik het mis?

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

31-05-2013 om 17:28

Ik heb

die indruk ook wel, maar ook dat ze zelfs anders kijkt. (tenzij ze even uit haar rol stapt)

P

P

31-05-2013 om 19:59

4 mei

met 4 mei had ze haar wel los hangen onder een hoedje.

amk

amk

31-05-2013 om 22:21

Voordeel

van zo'n wrong is wel dat je haar niet in je gezicht waait en dat iedereen je goed op de foto kan zetten. En dat is wel het doel van deze tour.

Ik denk dat het ook wel even weer je nieuwe rol zoeken is momenteel. Het lijkt voor ons geen groot verschil, maar is het toch wel voor hun persoonlijk.

Hombre

Hombre

31-05-2013 om 22:34

Hoort bij de job

Beatrix en Juliana hebben toch het (gekunstelde) kapsel dat ze bij hun aantreden hadden in steen gebeiteld en tot hun dood zo gehouden? Ze moeten natuurlijk wel op hun beeltenis achter op de munt blijven lijken. Oh, wacht, daar staat Maxima straks helemaal niet op. Misschien moet iemand haar dat uitleggen...!

Vooruit dan maar

ik zal me outen.

sinds een paar weken heb ik de blog maxima modekoningin ontdekt. Daar wordt dit soort vragen beantwoord.

Sterker nog, Maxima is van de week weer met los haar aan het werk geweest. ik zou zeggen, lees het rustig na!

Berber.

Berber.

01-06-2013 om 10:51

Beuk

En dat vertel je me nu pas? Ik ben al onderweg!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

01-06-2013 om 21:29

Beuk

Wereldtip. Vooral de schoenen .

Berber/mea

Nou gelukkig dat het op de valreep nog goed gekomen is.

Soms weet je als mensch niet meer wat je nou aan andere menschen moet vertellen.

Dit dus!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.