Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

herfstwandeling/meeting?

Een tijd geleden is geopperd om een herfstwandeling/meeting te organiseren voor OO-ers die dat leuk vinden.

Zaterdag 29/10? Dan zitten er vast nog wel wat blaadjes aan de herfstbomen en kunnen we na een onderhoudende wandeling ergens neerstrijken voor iets warms of zo? Ergens rond de Utrechtse heuvelrug?


Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

09-10-2016 om 22:07 Topicstarter

Ook nog even afwachten

Er is een belangrijke verjaardagsviering in de familie rond die datum en ik weet nog niet wanneer die precies wordt gevierd.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

10-10-2016 om 12:26 Topicstarter

spijt me

lukt niet. En dat terwijl ik het balletje opgooide. Veel plezier met wie wel kunnen!

En Kenfan, jij oppert een plan in januari?
Dat zou mooi zijn!! Nieuw draadje openen om de datum te kiezen?

Pennestreek

Pennestreek

10-10-2016 om 14:07

Volgende keer doe ik weer mee

Maar dezer weken is het al druk genoeg en mijn energieniveau is nog niet optimaal, dus ik moet kiezen... Ik wacht de meeting in januari af, ik zal een draadje openen!

Ingridt

Naturlijk, een uitje in het vooruitzicht moet je geen extra stress opleveren. Aanbod blijft gewoon staan.

Dat bij jullie de herfstvakantie al weer begint, ik heb het idee dat de zomervakantie pas voorbij is, dat gevoel wordt versterkt door het mooie weer.

Update vraagje

Gaat de herfstwandeling nu nog door of wordt alles doorgeschoven naar januari? Dit ivm de planning hier.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-10-2016 om 19:15

Mijn agenda is leeg

Dus ik ben wel in voor een wandeling.

Klein

N klein groepje kan ook. Ik ben voor alles in. Leuk Ginny!

Ook nog steeds zin

En het is voor ons ook niet zover. Ik denk voor de grote meeting de afstand wel bezwaarlijk is, zeker voor de noorderlingen, want het blijft daar wel stil.

Moeder

Moeder

26-10-2016 om 22:40

Minimeeting bij Dorry

Voor de geïnteresseerden, Dorry wil een minimeeting in haar zaak organiseren. Ik ga in ieder geval Helaas is de keus qua dat vrij beperkt omdat we het nu nog snel willen doen. We kunnen ook nog een keertje komende voorjaar, dan zijn er meer mogelijkheden voor een datum.
Voor nu is de keuze uit 5 november of 4 december. Wil je komen meld dan hier even wat je voorkeur is.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-10-2016 om 23:19

4 december lukt me niet

5 november had ik al half en half vrijgehouden hiervoor, maar het voorjaar past mij eigenlijk beter.

Ik hoor het wel.

Voorkeur gaat uit naar 5 november

Maar waarschijnlijk kan ik 4 december ook.

Idem

Ik had ook 5 november vrijgehouden, en ik heb er best zin in hoor. Komt het jou nog uit Dorry?

Willen jullie anders even een mailtje sturen met in de titel 5 november, naar het algemene meetingadres [email protected]
dan vis ik jullie daar wel uit voor deze gelegenheid.

Moeder

Moeder

27-10-2016 om 13:41

Kenfan

Je hebt mail

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-10-2016 om 13:58

Van mij ook!

Beetje kort door de bochtreactie, wel vind ik achteraf....

Dames

Ik moet nu weg, jullie krijgen vanavond of morgen een mailtje van mij terug

5 november heb ik staan!

T was nog onduidelijk hier maar ik heb 5 november vrij en heb er zin in! Ik zorg voor thee koffie choco wijn en wat te eten.

Leuk en verdrietig

De mini meeting en herfstwandeling was heel leuk. T spectaculaire einde met ambulances en traumaheli resulteerde in een verdrietig einde van deze mooie dag. Een jonge vrouw is plotseling overleden door elektrocutie......

40er

40er

06-11-2016 om 20:21

Dorry

Toch niet bij jullie?
Pff, sterkte voor iedereen!

Pirata

Pirata

06-11-2016 om 20:30

gelezen

Wat een nare wending. Was het een bekende van je?

We zagen t gebeuren

Toen we in mijn keuken t keuvelen en theeleuten waren zagen we ambulances en n traumaheli. Ze landen vlakbij....en omdat we in dit landelijke gebied iedereen kennen, kennen we deze overleden jonge vrouw ook. Geen familie, maar in zo'n kleine gemeenschap heb je al snel n link met iemand. N jonge vrouw die op t punt stond een nieuw leven op te gaan bouwen.

Thursday Next

Thursday Next

06-11-2016 om 22:25

Wat triest,

ik las er idd over...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-11-2016 om 23:08

Neee

Wat erg. Hoe is het met de rest van het gezin?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-11-2016 om 23:35

Sterkte

.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-11-2016 om 23:47

Zo...

wat erg! Wat verdrietig voor jullie allemaal.

Geen gezin, wel nabestaanden

De vrouw ging net samenwonen met haar vriend. Ze hadden nog geen kinderen. T is wel verschrikkelijk voor haar naasten, waarvan er een op mijn koor zit....

Triest randje aan fijne dag

We zijn bij Dorry heel warm en gastvrij ontvangen. En met warm doel ik niet op de AGA - al ben ik nu smoorverliefd. Nooit geweten dat quilting nog wortels heeft in de VOC en dat frietaardappelen hol kunnen worden. Ondanks de slechte weersvoorspellingen hadden we bij wandeling een heerlijk zonnetje, en de regen brak pas los toen we al rond het fornuis zaten, aan de hapjes, de soep en de wijn (ik ga me niet beter voordoen dan ik ben, die thee was niet voor mij )

Lieve dames van de minimeeting, nog bedankt voor het goede gezelschap, het heerlijke eten en het taxiritje. Ik heb echt genoten. Het blijft iets bijzonders, die instantvertrouwelijkheid. Forummers die er prat op gaan al eeuwen onherkenbaar op het forum rond te kunnen waren,missen imho toch wel wat.

En dan is het bijna niet te bevatten dat er zich zo'n tragedie afspeelt op steenworpafstand.Eerst zagen we gewoon een ambulance langsrijden. Later kwamen er nog meer.En toen we de traumahelicopters zagen aanvliegen, beseften we dat er iets heel ernstigs moest zijn. Zelf heb ik zoiets alleen op tv gezien, dat gaf het iets onwezenlijks voor mij.

Wat triest, zo'n jonge vrouw die verongelukt op die mooie plek waar ze haar droom aan het realiseren is. En een nachtmerrie voor haar partner die haar vond. Ik kan me voorstellen dat het een enorme impact heeft op een dorp waarin iedereen zich met elkaar verbonden voelt.

Zo is t

Wat verwoord je het weer prachtig en enorm bedankt iedereen voor alles. Gewoon dat jullie er waren.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-11-2016 om 16:04

Prachtig verwoord Kenfan

Het was gezellig en het welkom was heerlijk warm, en de Aga zeker ook.

Maar ondanks dat ging ik toch wel een beetje met een knoop in mijn maag naar huis...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.