Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anoniem

Anoniem

29-08-2013 om 19:13

Heide - veluwe

Komende zondag hebben we gepland om een wandeling op de Veluwe te maken en ook de heide te bewonderen. Wie kan ons vertellen hoe de heide is? Met name regio Posbank, Hoge Veluwe, Otterlo en Kootwijk?
Van mijn ouders die in het Gooi wonen, hoorden we dat daar een aantal heidevelden compleet verdord zijn door een of ander kevertje. We vinden het een beetje zonde om 5 kwartier in de auto te zitten en geen bloeiende heide te zien. Wie helpt?

Eau

Eau

29-08-2013 om 22:23

Prachtig

Wij wonen aan de rand van de Veluwe, wij hebben apen als buren , en hebben zondag een fietstochtje gemaakt en de heide is prachtig. We hebben gefietst in de omgeving van Hoog Soeren en Radio Kootwijk.

Heidi

Heidi

29-08-2013 om 22:27

Andere kant van de veluwe: heide gezond en mooi

Ik was laatst aan de andere kant van de Veluwe, bij de randmeren, Putten, Harderwijk, die kant, en daar begon (twee weken geleden) de heide net te bloeien. Heide zag er erg gezond en mooi uit. Is vast prachtig nu.

Layana

Layana

30-08-2013 om 16:04

Vandaag geweest

Postbank is erg mooi!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Heidewandelaar

Heidewandelaar

30-08-2013 om 18:52

Fijn!

Bedankt voor de reacties. We gaan op pad zondag!

Tijgeroog

Tijgeroog

30-08-2013 om 20:16

Loonse en drunense duinen

Natuurmonumenten meldde vandaag op Facebook dat bij de loonse en drunense duinen de heide ook heel mooi in bloei staat. Goed weekend dus!

Maar ik ga lekker in de Ardennen wandelen.

Puck

Puck

03-09-2013 om 16:28

Gisteren geweest

Wij hebben gisteren ruim 12 kilometer gewandeld op de Ermelose heide. Die ziet er nu geweldig mooi paars uit. Veel plezier zondag.

Heidewandelaar

Heidewandelaar

03-09-2013 om 17:28

Geweest

Zondag op de Posbank geweest, en alle omliggende heidevelden . Het was ook een wat langere wandeling, een kilometer of 16.
De hei was mooi, maar we hebben hem wel eens mooier gezien. Bij de Posbank was het zoals gewoonlijk erg druk, maar voor de rest van de wandeling zalig rustig met heerlijke bosbessen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.