Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bennikki

Bennikki

04-07-2020 om 22:36

Hamilton!

Voor degenen die Disney+ ontvangen, ook voor musicalhaters (zoals ik) is deze show in deze duistere tijden van echte aanrader. Gaat dat zien!

40er

40er

04-07-2020 om 23:05

Ow haha

Ik dacht dus direct aan formule 1....😊 Andere Hamilton dus. Voor de liefhebbers, hij start morgen als tweede (maar eindigt hopelijk als laatste, geen fan dus😁)

Flavia

Flavia

04-07-2020 om 23:21

ow 2

Ik had ook de F1 in gedachten. Van mij mag hij ook laag eindigen.

Leuk

Mijn vier kinderen kunnen die musical woord voor woord meezingen. Hebben ze ook een zomervakantie lang gedaan op de achterbank. Dochter had eindelijk kaartjes om de musical te gaan zien, maar corona. Nu dus de film, daar gaan we eens lekker voor zitten binnenkort.

skik

ElenaH

ElenaH

05-07-2020 om 06:28

Skik

Leuk, wij hebben de cd ook! Bij ons stond een vliegreisje naar de musical al heel lang op ons wensenlijstje (ook al schijnt Lin-Manuel Miranda zelf niet meer mee te spelen). Misschien toch een abonnement op Disney+ nemen ...

Famke

Famke

05-07-2020 om 08:35

En hier

heeft puber special Disney plus genomen en was vrijdag om 8.52 uur verontwaardigd dat het er nog niet op stond.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-07-2020 om 09:10

Lol

Hier heeft oudste ook Disney+ genomen om Hamilton te kunnen zien. Zij kent m ook uit haar hoofd.
Gisteravond moest ik m ook zien van haar en ze heeft gelijk, het is mooi.

De rest van het gezin vindt Disney+ ook geweldig, dus ik denk dat we het maar houden.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

05-07-2020 om 10:19

Nooit van gehoord

Wij hebben wel Disney+ maar tot nu toe heb ik alleen Frozen en de eerste zes Starwars films gekeken, omdat ik daar een stukje opvoeding had gemist. Van Hamilton had ik nog nooit gehoord, ik zal eens kijken of het iets is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.