Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

07-09-2013 om 12:21

GTST complottheorie

Kijkt er hier iemand naar Goede tijden, slechte tijden? En is er iemand die een idee heeft wie de parachute van Mike heeft gesaboteerd?

Ik heb niet de app 'Wie is er springlevend'gespeeld. En zal ook clues hebben gemist die daar wel in gegeven zijn. Maar ik weet inmiddels wel dat er een tang mist uit de gereedschapskoffer van Noud die in hotel De Rozenboom stond.

Voor mij zijn dan ook Lorena, Noud maar ook Laura zeer verdacht. Ik bied ook hoog op Ludo, al zal die iemand hebben ingeschakeld. Nina heeft ook een sterk motief.

En waar is Monica eigenlijk gebleven?

Nyntje

Nyntje

12-09-2013 om 15:39

Monica

Vandaag las ik ergens dat Monica de dader zou zijn, zij wilde van Bing af, maar Mike heeft per ongeluk de verkeerde shute genomen.
In de serie werd nml erg benadrukt dat men zijn EIGEN parachute moest pakken, dus er wordt in die richting door vele mensen gedacht.

Overigens zit Bing nu al een tijdje in de cel, vreemd dat niemand het hier over heeft en dat hij niet in beeld komt. Voor mijn gevoel zit hij er al een tijdje. En voor alleen een mishandeling van een agent. IRL sta je dan na een paar uur weer buiten
In eerdere afleveringen had hij altijd last van claustrofobie, nu hoor je ook daar niets over.
Ik persoonlijk vind de Sanders kant, Ludo of Nina, te veel voor de hand liggen.

Tigress

Tigress

14-09-2013 om 13:05

Bing

Ja inderdaad vreemd, het lijkt alsof hij niet meer meedoet.
En licht ot, hij doet mee aan de lopende versie van Expeditie Robinson. Grote kans dat hij niet op tijd klaar was met die opnames en daarmee is zijn personage in Gtst even buiten beeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.