Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

29-06-2013 om 08:53

Gsm bij je bed?

Laatst een discussie met een vriendin, ik gebruik mijn gsm als wekker en hij ligt dus naast mijn bed. Zij wil hem ivm straling niet eens in de slaapkamer hebben. Nu kwam laatst wel dat experiment van twee studenten naar buiten over gsm en planten, na twee weken was het plantje in de ruimte met gsm dood. Wat doen jullie? Gsm in of uit de slaapkamer? Echt veel kan ik er niet over vinden op internet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Pas een draad over geweest

Zoek in het archief maar eens op waterkers.

Mijn telefoon ligt 's nachts beneden. Ik heb al een wekker.

P

P

29-06-2013 om 11:16

Madelief

Ze denkt werkelijk dat als je dat ding 16 uur in tas of broekzak draagt dat dat geen probleem is en bij je bed opeens wel?

Heb je een link naar dat slaapkameronderzoek?

madelief

madelief

29-06-2013 om 12:40

Archief

Hoe zoek ik in de oudersonline app naar het archief?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Stenna

Stenna

29-06-2013 om 13:51

Broekzak

Ik ken eigenlijk geen vrouwen die 'm in hun broekzak dragen (als ze al een broekzak hebben). Mannen wel. Zouden mannen dan nu NOG eerder doodgaan dan wij?

Ilva

Ilva

29-06-2013 om 17:53

Altijd

Ik heb m'n GSM altijd in m'n broekzak. Zal niet weten waar ik 'm anders moet laten.

madelief

madelief

29-06-2013 om 17:59

Ik stop

Hem vaak in mijn beha

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2013 om 18:53

Altijd bij mijn bed

IK hou 'm altijd bij me, omdat er nog weleens kinders op stap zijn als ik al slaap. En omdat onze ouders ook niet meer de jongsten zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2013 om 23:06

Ja hoor, ook naast bed

Ik gebruik hem als wekker en vind het ook leuk om 's morgens de berichtjes van Facebook even te lezen en handig om het nieuws te bekijken op teletekst voor ik uit bed stap.
Ik doe hem liever niet in mijn broekzak. Ik heb hem óf in mijn jaszak als ik de deur uitga óf in mijn tas. In mijn broekzak alléén als het écht moet.

Stenna

Stenna

30-06-2013 om 00:57

Waar anders?

Ilva: nou in je tas. Zoals de meeste vrouwen? Hoewel ik die optie van in je bh ook een aardige vind
Wat doe jij dan als je een rok, jurk, jegging of heel strakke broek aan hebt, bijv? Of misschien draag je die nooit,dat kan natuurlijk.

Tijgeroog

Tijgeroog

30-06-2013 om 01:17

Stenna

Ik heb heel vaak geen tas bij me...

Berber.

Berber.

30-06-2013 om 07:48

Beha

Daar had ik 'm ook vaak maar nu riep er pas weer iemand tegen me dat je daar borstkanker van kan krijgen. En hoewel ik dan wel denk "yeah right" doe ik het toch niet meer.

Koelkast

Als je hem in je bh stopt (schuin onder een bandje, net boven je borst) moet je niet zo'n koelkastmodel hebben. Maar anders kan je hem daar prima even kwijt. Of heb ik de 'mobiel in bh'-oplossing soms altijd verkeerd begrepen en stoppen jullie 'm ergens anders in je bh?

Stenna

Stenna

30-06-2013 om 10:39

Hoofddoek

Zag pas een jonge (medelandse) vrouw die hem in haar hoofddoek gestopt had, tussen hoofddoek en hoofd dus. Soort permanent tegen het oor houden. Leek me ook wel handig, althans als je toch al een hoofddoek draagt.

Op de grond?

Met tieners die tot midden in de nacht op stap zijn (soms niet elke nacht hoor) neem ik 'm alleen mee naar boven als ze weg zijn.
Verder zit ie in mijn tas...of in mijn jaszak of zoiets.
Soms aan de lader.
Maar áls ze weg zijn leg ik 'm tegenwoordig op de grond.
Omdat ik me anders de pleurig schrik als ie gaat...en als ik 'm zachter zet val ik bijkans in slaap...dus iets verder van bed af is een goed alternatief.
Omdat ik moet opstaan om 'm te pakken.
Boven hoor ik de gsm ook niet. Wel de vaste telefoon (dect) dus die kan gewoon beneden blijven.
Oudste heeft mij ooit al wakker moeten bellen. Zat ze na een botsing op de EHBO en fiets in puin.
groeten albana

Berber.

Berber.

30-06-2013 om 11:01

Chris

Ik stop(te) m'n mobiel aan de zijkant (naast de cup) in de band. Dus net tussen borst en oksel, zeg maar.

Stenna

Stenna

30-06-2013 om 12:30

Beelden

Haha, misschien iets te levendige fantasie, maar ik krijg nu allemaal beelden van mijn wekelijkse vergaderingen met oude in grijs pak gestoken heren en mijn mobiel die gaat trillen in m'n bh...

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

30-06-2013 om 14:33

Ik vraag me iets af

Ik heb mijn mobiel altijd in mijn handtas. Maar ik ken meer mensen die hem meedragen in hun BH of onder hun hoofddoek. Maar wat ik me nu afvraag: je tranpireert toch in meer of mindere mate. En is dat vocht uiteindelijk niet slecht voor je mobiel?

Monique D*

Monique D*

30-06-2013 om 15:15

Klopt dat onderzoek wel?

Tja.. studenten die een gsm bij een plantje plaatsten en na twee weken was dat plantje dood... hebben ze dat plantje wel voldoende water gegeven?-
Hebben ze dat onderzoek vaker en ook bij andere planten gedaan? Ik laad mijn gsm op bij het stopcontact bij de vensterbank en mijn planten leven nog steeds..
Ik ben niet zo bang. Mijn telefoon is altijd in mijn tas en mijn kinderen gebruiken dit al jaren als wekker. En wij leven nog steeds!
Ik neem dit daarom niet serieus.

P

P

30-06-2013 om 18:09

Rode vulpeninkt

Ja, dat vroeg ik mij ook af. Poosje geleden droeg ik mijn mp3speler in mijn bh op mijn werk (dacht dat dat een lekker handig plekje was, geen losse snoertjes enzo) maar die kwam er toch behoorlijk vochtig uit

Berber.

Berber.

30-06-2013 om 18:17

Nee

Ik heb geen last van vocht in mijn beha.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

30-06-2013 om 20:31

Berber

Proest.

Ilva

Ilva

01-07-2013 om 13:54

Stenna

Ik heb bijna nooit een tas bij me. Als ik de kinderen van school haal dan gaat er geen tas mee. Als ik boodschappen haal dan heb ik alleen boodschappentassen bij me en daar doe ik 'm niet in. En naar m'n werk heb ik wel een tas maar ik loop rond en m'n tas staat op een vaste plek dus als hij dan gaat dan hoor ik 'm niet. Nee, m'n broekzak is het handigste (wel onhandig als ik eens een broek aan heb zonder zakken. Gelukkig heb ik er daar maar 1 van.

Yaron

Yaron

02-07-2013 om 12:47

Broekzak

Ook ik heb mijn telefoon vaak in mijn broekzak, thuis ligt hij meestal op tafel of op de kast. 's Avonds gaat hij wel mee naar boven, dan lees ik soms nog wat op internet, maar daarna gaat hij uit en dat is niet omdat ik bang ben voor de straling, maar omdat de wekker er op stoort.

Petra.v.S.

Petra.v.S.

03-07-2013 om 20:22

Ik zet hem 's nachts uit

omdat ik niet gestoord wil worden. Als het echt belangrijk is bellen ze maar op de vaste lijn. Maar de straling is inderdaad ook echt slecht. Ik heb ook gelezen over een onderzoek waarbij ze plantjes naast de gsm hadden staan en dezelfde soort plantjes een stuk verder weg. En de plantjes die naast de gsm lagen gingen inderdaad dood. De straling is echt slechter voor ons dan we weten.

Egel

Egel

04-07-2013 om 12:50

Petra

Petra, dat bleek een flutonderzoek te zijn.
Het is absoluut (nog) niet zeker dat het slecht is. Kan, maar misschien ook helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.