Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tante Sjaan

Tante Sjaan

04-09-2020 om 10:03

Groepsfoto vandaag de dag

Toegegeven, ik ben het braafste meisje van de klas, ik probeer mij altijd aan de regels te houden, op het zeikerige af.
Na alle consternatie over BN'ers die al dan niet per ongeluk naast een ander op de foto zijn gezet even een vraag over groepsfoto's.
Zijn alle groepsfoto's nu not done als de mensen niet op anderhalve meter van elkaar gezet worden?

Ik krijg namelijk een bericht dat ik komende week verwacht wordt voor een groepsfoto en ik denk gelijk: Hoe dan? Hoe leuk wordt een foto als iedereen op anderhalve meter staat of gaan we voor de gelegenheid even naast elkaar staan? En hoe verklaar je dat dan later als anderen de groepsfoto zien want bewuste overtreding van coronaregels?

Dus even een check van deze zeurkous:
Zou jij dat gewoon doen, een groepsfoto? Of zou je eerst informeren of op het afstand gaat en weigeren als dat niet zo is?

Flavia

Flavia

04-09-2020 om 11:12

optische illusie

een groepsfoto op een grote trap kan door gebruik te maken van een optische illusie lijken of je dicht op elkaar staat terwijl de afstand in werkelijkheid toch 1,5m is.
Of digitaal in elkaar geknutseld.

het hangt ook van de leeftijd van de aanwezigen af. <18 hoeft geen afstand te houden onderling, dus die kun je er ook tacktisch tussen zetten bijvoorbeeld.

Of allemaal een mondkapje met gezichtsprint op.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-09-2020 om 11:28

Tja

Het zou er voor mij echt aan liggen in hoeverre Corona nog speelt in mijn omgeving. Hoe groot is de kans dat iemand die ook op de foto gaat besmet is.

Aangezien er in onze stad al even geen besmettingen meer zijn en ik ook niemand ken ‘die het opzoekt’ zou ik het gewoon doen.
Met de kanttekening dat wij al vanaf begin maart ‘gewoon’ hebben gewerkt zonder 1,5 meter. Dus dan kan die foto er ook nog wel bij.😆

digitaal

Bij onze familie hebben ze ooit gezinnen gefotografeerd en die naderhand bij elkaar gevoegd. leek net grote groepsfoto.
Of idd 1,5 meter. Ik zou t wel vragen.

Tante Sjaan

Tante Sjaan

04-09-2020 om 20:13

Bedankt

Ik kreeg het bericht wat laat omdat ik niet perse bij de groep op de foto hoef. Ik had dat nog even nagevraagd. Omdat het mij qua tijd ook helemaal niet uitkomt, laat ik het aan mij voorbij gaan.
Het resultaat en dus ook hoe coronaproof het is, zie ik dan later wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.