Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

17-02-2022 om 20:47

Grijze haren!


Bijtje82

Bijtje82

23-02-2022 om 08:44

Calluna schreef op 23-02-2022 om 06:15:

[..]

Je hebt gelijk. Het is ijzertekort. Ik ben een paar maanden geleden bij de dokter geweest. Ik ben ook begonnen met de medicijnen. Mijn haaruitval is nog niet gestopt, maar ik heb het gevoel dat het probleem is verminderd. Nog niet zeker. Moet nog een paar maanden observeren denk ik.

Het duurt een poosje voor het hersteld. De beschadigde haarzakjes zullen de haren Los laten en dan komen er nieuwe. 

Zorg iig voor een goede doorbloeding. Je kunt bijvoorbeeld een poosje koud water over je hoofd laten lopen na het wassen. En je hoofd regelmatig masseren. 

Bijtje82

Bijtje82

23-02-2022 om 08:46

Ik heb zaterdag iig een afspraak bij de kapper. Deze heeft vorig jaar de metamorfose van mijn moeder gedaan, dus ik weet wat ze kan. 😊

MamaE schreef op 20-02-2022 om 23:01:

[..]

Het is natuurlijk een keuze wat je ermee doet. Een snor laat ik ook niet zitten. Dat geeft ook meer een mannelijke uitstraling, terwijl grijs niks met man/vrouw te maken heeft.

Ik vind 140 euro voor verven bij de kapper ook te duur. Zeker om dat elke zoveel tijd uit te geven. Dan zou ik de natuur haar werk laten doen.
Mijn eigen haar is overigens donkerblond. Mijn vader werd pas heel laat grijs (wel kaal), mijn moeder heel vroeg. Maar ik heb qua structuur het haar van mijn vader dus hopelijk duurt het nog even. Maar als het niet zo is, dan doe ik het er mee.

Iedereen is anders he? Grijs maakt oud. Ik vind 39 veel te jong voor grijs dus is zou er wat aan doen. Mijn mening.

@Bijtje: 140 euro is echt duur, ga je naar Peetoom of zo? Ik doe zelf folies (2 kleuren dus high en lowlights) en laat het knippen en ben dan rond de 75 euro kwijt. Ik ben gelukkig nog niet grijs dus folies volstaat maar anders zou ik uitgroei zeker meenemen. Ik ga ook gewoon naar een bekende kappersketen.

Ik vind dit ook duur en zonde van mijn tijd, maar het moet.

Bijtje82

Bijtje82

23-02-2022 om 12:43

Granola schreef op 23-02-2022 om 12:35:

[..]

Iedereen is anders he? Grijs maakt oud. Ik vind 39 veel te jong voor grijs dus is zou er wat aan doen. Mijn mening.

@Bijtje: 140 euro is echt duur, ga je naar Peetoom of zo? Ik doe zelf folies (2 kleuren dus high en lowlights) en laat het knippen en ben dan rond de 75 euro kwijt. Ik ben gelukkig nog niet grijs dus folies volstaat maar anders zou ik uitgroei zeker meenemen. Ik ga ook gewoon naar een bekende kappersketen.

Ik vind dit ook duur en zonde van mijn tijd, maar het moet.

Ik was bij een andere kapper. Hizi Hair. Ze deed baby highlights. Vind het op zich niet eens heel erg om eens iets meer te betalen, zeker de eerste keer is het altijd wat duurder dan de touch ups. Maar als het resultaat dan tegenvalt, dan is het wel zuur. 

Zaterdag even in overleg met deze kapster. Even zien of we het in z'n geheel kleuren of met highlights. Ben door de laatste ervaring nu meer geneigd om het in z'n geheel te doen. Maar goed, we zullen zien. 

Granola schreef op 23-02-2022 om 12:35:

[..]

Iedereen is anders he? Grijs maakt oud. Ik vind 39 veel te jong voor grijs dus is zou er wat aan doen. Mijn mening.

@Bijtje: 140 euro is echt duur, ga je naar Peetoom of zo? Ik doe zelf folies (2 kleuren dus high en lowlights) en laat het knippen en ben dan rond de 75 euro kwijt. Ik ben gelukkig nog niet grijs dus folies volstaat maar anders zou ik uitgroei zeker meenemen. Ik ga ook gewoon naar een bekende kappersketen.

Ik vind dit ook duur en zonde van mijn tijd, maar het moet.

Hier ook ongeveer dat bedrag kwijt, soms iets minder. 

Bijtje82

Bijtje82

26-02-2022 om 14:26

Net van 9 tot 13:30 bij de kapper gezeten en helemaal blij met het resultaat. De rest van de maand eet ik brood, maar het was de moeite. De vervolg behandeling en zullen veel goedkoper zijn omdat dat veel minder werk is. 
Nu had ze 30 folies nodig, dus dat tikt lekker aan. 

Fijn dat je tevreden bent met het resultaat!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.