Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

15-07-2013 om 12:29

Grappige opmerkingen, zo op straat...

Iemand die de ander maar een opschepper vond: "Ach man, krijg tieten... Kun je nog verder met je borst vooruit lopen"!
Gehoord op een terrasje gisteren.

framboos

framboos

15-07-2013 om 21:07

Mwoehaha

Ik ken ook mannen met dubbel d die meer sier maken met hun borsten dan met hun L*l

Tigress

Tigress

15-07-2013 om 21:30

Hahaha

Gaat ie lekker Framboos?

framboos

framboos

15-07-2013 om 21:38

Heu?

Mss maar goed dat mijn verbinding hapert

framboos

framboos

15-07-2013 om 21:50

Stropop

die tieten

bibi63

bibi63

15-07-2013 om 22:21

Laatst

2 ruim 50'ers in gesprek over 'seks'. De 1: "Ach, je moet die pijp toch af en toe uitkloppen, zaad zweet je nu eenmaal niet uit..." hahahahaha
Bibi

Bellefleur

Bellefleur

16-07-2013 om 12:06

Spelende jongetjes

Ja, ik heb je nu al drie keer doodgeschoten. Ga eens snel daar liggen dood zijn!

Frikandel

Klein voor mij onbekend jongetje dat w.s. naar school loopt en mij en jongste voorbij ziet fietsen: "Mevrouw, mevrouw...HIJ (wijzend naar jongetje dat achter hem loopt) roept frikandel naar mij!" Ik roep ook nog spontaan terug: "Zeg maar kroket terug!" wat hij dus vervolgens ook deed...Gelukkig waren ze bijna bij school
groeten albana

caton

caton

17-07-2013 om 19:53

Bij school

Meisje van 3 staat haar broer uit te zwaaien die in de bus zit om op schoolreisje te gaan. Dat is mijn broer, gilt ze. En, dan heel trots: leuk is 'ie he?

Evanlyn

Evanlyn

18-07-2013 om 09:18

Slapende baby

In een drukke winkel ligt mijn baby heerlijk te slapen in haar buggy. Een jochie van een jaar of 7 buigt zich over haar heen en informeert belangstellend: "Is-ie dood?"

Mea Proefrok

Mea Proefrok

19-07-2013 om 21:14

Evanlyn

O hahaha ik lig helemaal dubbel, wat een vraag! Kon je hem een beetje waarderen, zo net na de bevalling?

Evanlyn

Evanlyn

23-07-2013 om 11:48

Mea, ja hoor

Ik heb me suf gelachen. Vooral omdat de moeder een knalrooie kop kreeg en tegelijk probeerde zich te verontschuldigen en haar kind terecht te wijzen, wat niet zo goed lukte.

Bestelauto

Ik zei iets over een bestelauto, zoon: 'wordt die bij je thuis bezorgd?'

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.