Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

grappig quizje

Grappig quizje: herken het schilderij aan de hand van éen detail. Ik had er verbazend veel goed, ook met dank aan een paar gelukkige gokken.

Het is wel in het Engels, maar er zitten vrij veel Nederlandse schilderijen in, dat scheelt weer voor ons.

http://www.slate.com/blogs/browbeat/2015/04/21/art_quiz_name_these_paintings_from_a_small_detail.html

groeten,

Temet

neteret mut

neteret mut

21-04-2015 om 15:38

gedaan

en ik had er 11 goed (terwijl ik eigenlijk niet veel met schilderijen heb)

13 goed van de 16. Ik had het hele witte schilderij fout, ik had op 'are you kidding me' gedrukt. Ik vond het wel grappig dat er ook antwoorden tussen stonden die helemaal geen schilderij of schilder betreffen.

skik

Katniss

Katniss

22-04-2015 om 14:18

Goed hoor

Ik had er maar 5 goed, terwijl ik nog wel een museumkaart heb.

Hier ook

Alle 13 goed

Maar eh... Katniss, je moet die museumkaart ook digitaal uitlezen!

Katniss

Katniss

22-04-2015 om 14:37

Och

Ik zag dat er ook zo'n quiz is geweest over muziek. Daar had ik vermoedelijk 100% gescoord. Ieder zijn ding

Astrid

Astrid

22-04-2015 om 19:17

pff

9 Van de 16 goed, waarvan 6 gegokt op de afwisseling van de antwoorden in de zin van: hmm nu al 2 keer b gehad, laten we de d eens nemen.

Het is zoals altijd, ik herken wel dingen maar weet er de naam niet bij. Iets in mijn hersenpan zegt dat dat ik niet hoef te weten blijkbaar en dan zet ik mijn filter op grove maling.

carootje

carootje

23-04-2015 om 09:32

ook 5 goed en ook museumkaart

zie titel

Noet

Noet

23-04-2015 om 11:10

met een museumkaart, maar ook veel O,ja bij twijvel gevallen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.