Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

MerelR

MerelR

03-05-2016 om 12:36

Giro d'Italia

Omdat de Giro ditmaal erg dicht in de buurt komt willen we aanstaande zaterdag graag gaan kijken maar we hebben werkelijk geen idee hoe druk het gaat worden. Hoe erg leeft het onder de Nederlanders, vooral in Gelderland, of leeft het juist totaal niet? Moeten we al vroeg langs de route staan om een mooi plekje te bemachtigen of is een uur van tevoren tijd genoeg. Iemand een idee?

Thursday Next

Thursday Next

03-05-2016 om 13:07

geweest

een aantal jaar geleden toen ze door Soest kwamen. Een uur van tevoren was ruim op tijd. Ik denk dat het bij de proloog drukker wordt omdat dat parcours ook een stuk korter is.

MerelR

MerelR

03-05-2016 om 18:37

Nog meer?

Dankjewel Thursday Next, gaan we een uur van tevoren alvast in het zonnetje zitten want het wordt prachtig weer. Zijn er nog meer mensen met ervaring?

Jeanne

Jeanne

03-05-2016 om 20:09

man en zoon

Mijn man en onze wielergekke zoon gaan er zaterdag heen, ze zijn er om half 11 en zoeken dan een goede plek vlakbij de finish. Bij de Tour de France vorig jaar in Utrecht was dit een super plek. Van tevoren komt er volgens hen nog een karavaan langs en dat is ook leuk om te zien.

Bollen

Bollen

03-05-2016 om 21:12

Ervaring

Volgens mij was het ook de Giro die hier door Hillegom kwam een paar jaar geleden. Het was druk, maar we konden nog prima langs de route staan toen we een half uur van tevoren aankwamen. Het is altijd wel snel voorbij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.