Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bromsnor

Bromsnor

07-04-2015 om 21:01

Genante gebeurtenis

Ik had vandaag een overleg bij een bedrijf waar ik te gast was. Tijdens een korte pauze keek ik op het toilet even in de spiegel, steekt daar een lange zwarte haar uit mijn bovenlip. Tja, als je 40+ bent groeit er wel eens iets wat je liever niet hebt (en waarom heb ik dat altijd pas door als het 2 cm is?!). Ik probeerde de haar eruit te plukken, maar hij zat stevig vast, en op een gegeven moment kwamen er andere dames binnen dus kon ik natuurlijk niet doorgaan met pielen. Moest ik met een rode geïrriteerde bovenlip mét haar weer terug naar de vergaderzaal ;-( Waarschijnlijk heeft niemand het gezien, hoop ik, maar ik voelde me flink opgelaten. Op de terugweg ben ik gelijk maar langs de Kruidvat gereden voor een pincetje.
Hebben jullie nog genante momenten en/of leuke blunders gehad de afgelopen tijd?

Bimba Boef

Bimba Boef

08-04-2015 om 09:59

haha bromsnor...

Niemand heeft het waarschijnlijk gezien! Een kleine troost: als je nog iets gevorderde oudere bent dan worden die zwarte haren lichtgrijs!

Knippen

Ipv trekken, kan je beter knippen zodat het niet rood kan worden. Een klein schaartje is altijd fijn want loshangende draadjes aan je kleding of een haakje aan je nagel knip je er ook mee weg.

+ Brunette +

+ Brunette +

11-04-2015 om 00:00

Bakkebaarden

Toevallig zag ik vandaag dat ik van die oudewijvenbakkebaarden van blond dons krijg (verder heb ik donker haar). Weg ermee! En regelmatig in de badkamerspiegel kijken met een pincet in mijn hand voor storende haren. Als je een haar netjes met een pincet eruit trekt, krijg je geen rode vlekken enzo.

Miekemieke

Miekemieke

11-04-2015 om 10:18

scheermes

Als je ergens goed voor de dag tevoorschijn moet komen gebruik dan de avond ervoor een gewoon scheermesje. En nee je krijgt er geen meer baard/snor groei door, dat is een fabel.
Filmsterren doen het al eeuwen, door het felle licht van de lampen krijg je anders een lichtgevende waas van donshaartjes. Ik gebruik zelf geen scheerzeep of iets, gewoon lichtjes met het scheermesje over mijn gezicht, gaat prima!

+ Brunette +

+ Brunette +

13-04-2015 om 22:55

O, gelukkig!

Miekemieke, ik doe het dus ook gewoon met een scheermesje maar ik durfde het niet op te schrijven omdat ik bang was voor belerende reacties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.