Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gelukkig 2021 !

Veel gezondheid en geluk gewenst!

Vicky

Vicky

01-01-2021 om 09:28

Goed en gezond 2021

Van mij ook voor iedereen een goed en gezond 2021 gewenst!

Gelukkig 2021

Op een jaar met geluk en vooral gezondheid!!

Hangkous

Hangkous

01-01-2021 om 11:07

Op een goed en gezond 2021

Met veel liefde geluk en gezondheid.

Lou

Lou

01-01-2021 om 11:14

Op naar betere tijden!

2021

Eindelijk, zei de VPRO-gids. Een nieuw jaar, dat begint met hoop, hoop dat het beter wordt, hoop dat de zorg het vol kan houden, hoop dat de economie het vol kan houden, hoop dat het vaccin gaat werken, hoop dat er meer mogelijk is in menselijke omgang, hoop, dat het leven weer 'normaal' kan worden.

Tsjor

Phryne Fisher

Phryne Fisher

01-01-2021 om 15:04

Houd vol!

Het allerbeste toegewenst voor 2021. Hopelijk een jaar waarin we snel weer de nabijheid van anderen mogen zoeken, zonder mondkapjes, zorgeloos naar school en werk.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2021 om 23:13

Gewoon...

Ik wens iedereen een normaal... Oh nee normaal hoeft niet, een gezelliger... hmmm🤔, het had zijn voordelen ook wel... zwaaien in plaats van iedereen zoenen 😅, nou ja ik wens iedereen gewoon ... 2021. Dat lijkt me al bijzonder genoeg na 2020 😉

Taaldocent

Taaldocent

01-01-2021 om 23:41

gewoon

Nee, ik hoef ook niet meer iedereen te zoenen na de zomer- en de kerstvakantie of bij elke verjaardag
Maar ik hoop zo op de nabijheid van en de interactie met mijn studenten, op een sociaal leven voor mijn dochter van 20, de magie van volle theater- en concertzalen met levend en daverend applaus en gejuich, een afzakkertje in een klein kroegje, of samen met mijn zussen op de bank zitten kletsen en lachen. Als dat toch allemaal weer eens zou kunnen! Dat wens ik iedereen toe.

Emmawee

Emmawee

02-01-2021 om 13:47

Kater

Ik wens jullie allemaal ook het beste voor 2021. Het beste... én een flinke portie geduld.

Ik heb inmiddels een soort Oud en Nieuw kater. Drink al jaren niet, maar heb mezelf flink gelaafd aan alle hoopvolle wensen, om me vandaag weer keihard te realiseren dat we nu, begin 2021, nog steeds in dezelfde situatie zitten als eind 2020, een paar dagen geleden.

Marieke

Marieke

02-01-2021 om 14:07

Daar sluit ik me bij aan!

Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar en een flinke portie geduld! Dat zullen we nodig hebben vrees ik. Ik las net dat de Britse variant de R met 0,4 tot 0,7 omhoog kan duwen. En wat kunnen we daar nog aan doen? De gereedschapskist is bijna leeg. Ondertussen dreigt in de zorg code zwart. Dat het iedereen goed mag blijven gaan en dat niemand in het zicht van de haven alsnog besmet wordt. Dat we inderdaad de haven in zicht mogen hebben. Dat mensen weer doordrongen mogen worden van de urgentie. Mijn nieuwe jaar begint niet zo zeer met hoop, maar met schietgebedjes.

Tango

Tango

03-01-2021 om 17:22

De beste wensen!!!

Allemaal een gelukkig en gezond 2021!
Ik had geen oud en nieuw-kater maar wel een soort van nieuwjaarsblues op oudejaarsdag. Inderdaad het idee dat de volgende dag het nieuwe jaar zou beginnen maar dat er dan nog niets veranderd zou zijn. Was de hele dag een beetje chagrijnig en kribbig.
Op Nieuwjaarsdag zijn we lekker gaan wandelen, met z'n tweeën, man en ik. Dat is altijd fijn. Doen we erg veel nu, wandelen. Zelfs dochter van 19 wandelt met vriendinnen of met ons.
Ik heb ook geen hele grote veranderingen nodig, maar het zou leuk zijn als we met familie de 80e verjaardag van mijn vader kunnen vieren, ik weer met vriendinnen kan afspreken, mijn collega's weer in levende lijve kan zien en dat soort dingen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.