Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bernadette

Bernadette

17-04-2014 om 17:44

Flesje Maggi

Even een vraagje, ik koop daarnet wat boodschappen, waaronder een flesje maggi. Ik heb altijd alleen een grote boodschappentas mee, waarin mijn portemonnee zit en mijn mobiel. Enfin alles gekocht en weer naar huis, is onderweg het flesje maggi opengegaan (zo'n flesje waar een veiligheidssluiting op zit, wat je er eerst af moet pulken als je het wil gebruiken) Sluiting zit er nog op, maar dopje is toch open gegaan, mobieltje helemaal nat van de maggi en deze hapert nu (wifi doet het niet meer).
Is dit gewoon een gevalletje eigen schuld dikke bult ?
Ik baal ontzettend, zoiets hoort toch niet zomaar open te schieten?
(heb het nog nooit gehad trouwens, flessen die zomaar openschieten, ja 20 jaar geleden toen ik een tas met een fles wijn te hard neerzette en die brak, maar dat was natuurlijk wel gewoon mijn eigen schuld)

Dalarna

Dalarna

17-04-2014 om 18:24

Tja

Ik vind het niet echt slim om een portemonnee en mobieltje onder in een boodschappentas te hebben waar je de boodschappen bovenop legt.

Of je ergens aanspraak op kan maken weet ik niet maar je kunt het natuurlijk altijd proberen bij je eigen verzekering of bij maggi.

Bernadette

Bernadette

17-04-2014 om 18:27

ja eigenlijk is het wel stom

Gaat gewoon al jaren goed, en meestal leg ik het mobieltje bovenop omdat ik natuurlijk nét gebeld wordt als de tas vol zit. Dit keer niet gedaan omdat ik maar weinig boodschappen had (5 dingetjes) en er nog nooit 'zomaar' iets open is geschoten.

Rafelkap

Rafelkap

17-04-2014 om 19:32

Trracteer jezelf

op een klein schoudertasje, waar je voortaan je mobiel en portemonnee in kan doen. Dan kan er van alles lekken maar niet op je mobiel.

Bij mij gaat het vaak mis met de creme fraiche

Tante Tiny

Tante Tiny

17-04-2014 om 19:40

Ik zou een klacht sturen naar Maggi

Mooi dramatisch verhaal van maken. Vertellen wat de schade is.
En dan afwachten.
Op die manier heb je meer kans denk ik dan via de supermarkt.

Bernadette

Bernadette

18-04-2014 om 09:34

Joepie de rijst heeft geholpen

Gisterenmiddag het mobieltje meteen in een bak rijst gestopt (batterij eraf, achterkant eraf) en tadaaa, hij doet het weer! Pffff.... gelukkig maar!

Monique D*

Monique D*

20-04-2014 om 14:58

Gelukkig maar..

..maar ik merk bij jou op dat je denkt dat het aan het flesje Maggi ligt. Dit MAG niet opengaan. Bij mij gebeurt het soms dat een fles melk niet helemaal goed is afgesloten of het melkpak is lek wat ik pas opmerk als ik op weg ben naar huis. Dan is het niet handig als ik mijn mobieltje op de boodschappen leg (dit kan naar beneden glijden) of onderin de tas (kan stukgaan door lekkage of wordt geplet door de boodschappen als het tussen die boodschappen door naar beneden glijdt).

Als je niet van handtassen houdt, kan je dat mobieltje niet in een broekzak stoppen? Je voelt het ook gelijk trillen. Want de volgende keer zal je het weer meemaken en dan zal de bak rijst geen oplossing zijn.

Bernadette

Bernadette

20-04-2014 om 19:07

ik heb zelfs een vakje

Het is nog stommer, in deze boodschappentas zit een vakje bovenin, daar had ik makkelijk mijn mobiel in kunnen doen (heb ik vanaf daarna ook gedaan) en tja....ik had inderdaad totaal niet verwacht dat een maggi-flesje zomaar open zou gaan, zeker niet omdat er zo'n veiligheidslipje op zit. Kijk, als ik nou een pot augurken had gekocht en mijn tas te hard op de grond had gezet, had ik dat echt mijn eigen schuld gevonden, nu vond ik het toch anders. Vond die maggi-flesjes van vroeger trouwens nog beter (dat je dat tuutje thuis open moest knippen) maar goed, nu gaat de discussie de andere kant op.
Oh en eigenlijk vind ik dat ze mobieltjes moeten uitvinden die waterdicht zijn maar volgens mij gaat dat er ooit wel van komen, als ik nu de nieuwe mobieltjes al zie.

Mobbie

Mobbie

20-04-2014 om 23:45

Hebben ze al

Er zijn hoesjes om je iPhone waterdicht mee te maken en er zijn bepaalde toestellen die in een glas water overleven. Maggie lijkt me trouwens weer wat anders dan water, kleveriger enzo
Maar zelfs dan zou ik je actie niet heel erg doordacht vinden, los van waterschade (maggieschade) kunnen telefoons sowieso wel kapot gaan als je er dingen bovenop legt hoor... Zeker harde materialen zoals -eh- flesjes.
Maar goed, je kunt jezelf dus wapenen tegen jezelf door zo'n hoesje te kopen. Of een waterdichte telefoon.

Wieke

Wieke

21-04-2014 om 01:59

waterdicht mobieltje Samsung

Ik heb een mobieltje dat waterdicht is, zonder hoesje. Je kunt er zelfs onderwater foto's mee nemen. Het is ook steviger en valbestendiger dan andere smartphones, maar niet de allersnelstenieuwste. De doelgroep is bouwvakkers en boeren, die zo'n ding makkelijk in de modder laten vallen en zo. Samsung.

Bernadette

Bernadette

21-04-2014 om 13:55

Dat wordt mijn volgende!

Oh daar ga ik wel naar kijken volgende keer, zo'n waterdichte samsung. En mobbie, ik had niet al mijn boodschappen OP mijn mobiel gelegd, hij lag min of meer aan de zijkant naast de pizzadozen en het wc papier (wat helaas goed dichtzat, waardoor het geen maggi heeft geabsorbeerd) mobiel zat en een dik vilten hoesje, wat heel goed maggi opneemt trouwens ;-( en het maggiflesje lag ergens aan de andere kant van de tas... maar ja, vloeistof loopt naar het laagste punt, en dat was toevallig waar mijn mobiel ook was.
Nou ja, alles is met een sisser afgelopen, en ik wil ook even zeggen dat dit mijn eerste mobiel blunder is sinds ik mobieltjes heb, zo'n kluns ben ik nou ook weer niet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.