Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ilva

Ilva

24-12-2013 om 10:28

Fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar!

Hierbij wil ik jullie allemaal een fijne kerst wensen (zelfs al wordt het niet zoals jij graag zou willen) en ook hoop ik dat jullie allemaal een mooi jaar krijgen. Zonder al te grote problemen. Ik hoop dat de mantelzorgers onder jullie het allemaal het niet te zwaar krijgen. De mensen met kinderen met echte grote problemen (en dat zijn dus eigenlijk ook mantelzorgers) er goed doorheen komen. En dat alle andere problemen ook oplost worden, zonder al te veel gedoe.

Voor mijzelf hoop ik vooral dat mijn moeder gauw een plekje krijgt in het prachtige huis hier vlak bij mijn huis. Ze gaat begeleid wonen voor dementerende. Ze staat nr. 1 op de lijst en de verhuizing kan mij niet snel genoeg gebeuren. Verder hoop ik dat mijn zoon de overgang naar de middelbare school goed doorkomt.

En vooral hoop ik dat er veel liefde en gezelligheid in mijn gezin blijft en komt. En dat gun ik jullie ook allemaal.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-12-2013 om 18:23

Insgelijks!!!

ik wens iedereen een heel goed nieuw jaar toe!

Vera*

Vera*

24-12-2013 om 18:51

Ook

Ik wens iedereen maximaal prettige kerstdagen en een heel goed 2014!

iedereen

Iedereen een goed, bijzonder 2014 gewenst.
Dat we omzien naar elkaar. Iets voor een ander doen.
Dat we oog hebben voor de mensen die alleen zijn.
Voor alle mensen die een moeilijk jaar tegemoet gaan - om welke redden dan ook - veel sterkte.
liefs

Tigress

Tigress

28-12-2013 om 16:52

Iedereen

Een jaar vol begrip, liefde, tevredenheid en gezondheid. Een jaar vol saamhorigheid, verdraagzaamheid wens ik iedereen van harte toe.
May all your wishes come true! 2014, kom maar op!

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2014 om 01:14

2014

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2014 toe.

Gelukkig 2014!

Voor weer een heel jaar de beste wensen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.