Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

01-04-2015 om 08:58

Fijne jeans?

Al een poos draag ik alleen maar jeans van het merk NYDJ. Jeans voor moeders dus met een hogere tailleband en van enigszins rekbaar. Ook de pasvorm is fijn maar het nadeel is dat deze broeken best heel duur zijn. Ik ben op zoek naar een ander merk fijne jeans maar dan minder kostbaar, heeft iemand een tip?

Katniss

Katniss

01-04-2015 om 09:22

Esprit

Ik koop mijn jeans meestal bij esprit.nl. Je kunt kiezen uit verschillende modellen, low, medium en high waist, en ze zijn redelijk betaalbaar (50-80 euro).

Mijntje

Mijntje

01-04-2015 om 10:20

NYDJ van marktplaats, daar heb ik ze ook wel gekocht. Ze gaan trouwens ook volgens mij wel lang mee en zoveel broeken hoef ik niet te hebben. Ik was ze altijd 30 graden en we hebben geen droger

bloemetje

bloemetje

01-04-2015 om 12:59

Outlet of 2e hands

Ik zou eens rondkijken naar outlet. Of 2e hands, bijvoorbeeld op Marktplaats. Ik koop regelmatig merkkleding (vaak amper gebruikt) via Marktplaats. Scheelt veel geld.
Zelf ben ik vaak erg blij met de spijkerbroeken van Esprit, die passen mij goed.

hoge taille is weer hip!

Toen ik afgelopen week met mijn tienerdochters bij de H&M ging winkelen vlogen ze op de high waist jeans af. Ja ja, spijkerbroeken met een hoge taille! Als je van een strakke stretch jeans houdt dan zijn ze super, en rond de 20 euro. Ik koop spijkerbroeken bij Esprit of bij dat zusje van Miss Etam, Promiss. Die heeft meer broeken met een wat hogere taille en wat ruimte op de heupen.

Katniss

Katniss

01-04-2015 om 16:44

Hoge taille

Ik heb ook een 'moederfiguur', en weinig taille, maar vind zo'n hoge waist echt niet flatteren. Je achterwerk lijkt groter, en bij je buik heb je ook zo'n groot stuk stof. Eigenlijk kun je daar alleen maar een lange trui of (horror!) tuniek op dragen. Een low waist in een goede (dus niet te kleine!) maat kleedt veel meer af. Zeker als je er een lang strak hemdje in draagt.

guera

guera

01-04-2015 om 17:17

ltb

Ik heb nu een LTB Molly. Niet een hele hoge waist, gewoon iets onder de navel, en dus niet zo'ń bilspleet ding als je een beetje bukt.
Er zit stretch in.
Superfijne broek en redelijk geprijsd vind ik.
Je moet alleen opletten als je hem koopt dat je hem flink strak koopt. Echt een maat te klein bijna want door de strectch loopt ie erg uit

Marie

Marie

01-04-2015 om 18:28

Miss Etam

Ik draag graag de Samba van de Miss Etam.

http://www.missetam.nl/z/samba

Stenna

Stenna

01-04-2015 om 22:56

ook

ik heb ook 1 NYDJ, maar die heb ik in de US in een outlet gekocht, tijdens vakantie. Was maar 35 dollar! Hier vind ik ze ook te duur. Ik koop daarom altijd MAC, verschillende modellen die wat hoger zijn en zeer elastisch, bijv MAC dream. Zijn ook best duur hoor maar niet zo duur als NYDJ. In NL betaal ik voor zo'n MAC ongeveer 100 euro maar ik koop ze meestal in duitsland als ik daar toch ben, daar zijn ze 10 tot 20 euro goedkoper.

Evanlyn

Evanlyn

01-04-2015 om 23:07

elastische broeken

Zakken elastische broeken niet teveel af?

bieb63

bieb63

01-04-2015 om 23:16

Top broeken

Bij h&m 9,99 of 19,99. Iin allerlei taille hoogstes en vooral ze gaan niet lubberen ook niet na wassen. Voor mij perfect ( maat 42) en heel goedkoop.

Stenna

Stenna

01-04-2015 om 23:28

Afzakken

Die van Esprit wel, bij mij. Als ik die twee uur aan heb zakken ze zelfs enorm af. Maar die wat duurdere van MAC en NYDJ helemaal niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-04-2015 om 13:29

MS mode

Ik zweer bij de broeken van MS mode. Ik hoef niet eens te passen. Ik kies altijd voor "Iris". Smalle pijp, hoog bij de taille. Ik heb redelijk slanke benen, maar een appelbuik. Deze broeken passen daar prima omheen.

tonny

tonny

02-04-2015 om 13:34

afzakken

Ja, sommige wel. Ik onthoud altijd net niet goed genoeg welke, dus koop weleens een verkeerde

en zonder stretch?

Sorry dat ik meelift op dit draadje maar ik probeer het gewoon weer eens een keer (al heb ik weinig hoop): weet iemand waar er nog damesjeans *zonder* stretch te koop zijn voor een redelijk bedrag? Herenjeans zit bij mij gegarandeerd belazerd, maar een damesjeans zonder stretch kan ik in elk geval niet vinden.

Groeten,

Temet

Vogel

Vogel

05-04-2015 om 22:00

Jeanscentre

Daar word ik altijd goed geholpen. (Maar wel met stretch, sorry Temet.)

Evanlyn

Evanlyn

06-04-2015 om 14:30

voor Temet

Biologisch denim, wel prijzig. Maar ik heb altijd maar 5 broeken en koop een nieuwe als de oude uit elkaar valt van ellende, na een jaar of 10. Dan kan het wel.

http://www.hessnatur.com/de/damen/bekleidung/jeans/c/damen-bekleidung-jeans

Evanlyn

Evanlyn

06-04-2015 om 14:31

stretch

Overigens hebben sommige daarvan wel stretch, dus even opletten.

Charis

Charis

08-04-2015 om 10:01

Jip

Ik zie dat NYDJ in de lounge van Zalando zeer sterk is afgeprijsd. Actie loopt nog iets meer dan een dag, misschien zit er iets voor je bij?

Jip

Jip

08-04-2015 om 12:28

Dankjewel Charis

Ik ga meteen kijken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.