Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

May

May

12-07-2014 om 11:19

Feestzaal gezocht

Ik word in het najaar 50 en wil dat vieren met een feest met muziek en dj... Het valt nog niet mee om een leuke locatie te vinden in amersfoort of omgeving, tips erg welkom!

vlinder72

vlinder72

12-07-2014 om 12:49

Concordia

Concordia in Hoogland misschien?

guera

guera

14-07-2014 om 19:14

zandfoort

Ik heb leuke verhalen gehoord over Zandfoort ad Eem. In Amersfoort zit toch zat! Of heb je heel speciaal budget of wensen?

May

May

14-07-2014 om 21:21

Zandfoort al gehad...

Bij Zandfoort heb ik al eens een feest gegeven, leuk maar best duur.. Ik dacht ook dat er in Amersfoort genoeg zat, maar dat valt nog wel tegen. Bij de leuke cafe's in de stad kun je op zaterdagavond vaak geen besloten feest geven. Een 'kale' zaal waar ik zelf de catering kan verzorgen is ook prima, maar ook die heb ik nog niet kunnen vinden..

Hooglander

Hooglander

14-07-2014 om 22:52

misschien

het Duysthuisje in Hooglanderveen, de varkensschuur in Bunsschoten (aan de Zevenhuizerstraat, is minder erg dan het klinkt, gewoon een zaal bij een boerderij), boerderij de Deel in Eemnes, Houtrust en Houteveen in Hooglanderveen, de Kastanjeboom in Bunsschoten (ook aan de Zevenhuizerstraat), partycentrum de Kooij in Bunschoten, de Faam of de Noot in Hoogland, Anna Paulowna Huis in Soest, de inspiratieboot in Amersfoort, de roode schuur in Nijkerk.

Ik ben op veel van deze locaties geweest met de muziekvereniging om een serenade te geven, het zag er altijd gezellig uit maar meer weer ik er ook niet van .
Ik kan bij de muziek wel het een en ander navragen als je meer locaties wilt weten. Voor hoeveel mensen is het feest? En zoek je iets in de stad of buiten of maakt het niet uit?

Hooglander II

Hooglander II

15-07-2014 om 00:34

May

Concordia in Hoogland is net verbouwd en heropend. Als ik naar de website kijk, denk ik dat je daar heel leuk een feestje kan geven. De Noot in Hoogland is echt een lekker kroeg, maar kun je volgens mij niet afhuren. Bij de Faam kan dat wel, is misschien de moeite waard.
Wat natuurlijk ook een mooie locatie is: de St. Aegtenkapel in de Amersfoortse binnenstad. Kun je ook huren voor feesten en partijen, vanaf ca. 25 personen als ik het goed heb.

May

May

16-07-2014 om 20:59

Dank allemaal

Concordia gebeld en optie genomen op een datum, ga dinsdagavond kijken!

vlinder72

vlinder72

16-07-2014 om 21:16

Concordia

Het is in ieder geval enorm opgeknapt en je kan er gemakkelijk parkeren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.