Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies


Kowalski

Kowalski

07-05-2018 om 22:44

wiens kinderen zijn het eigenlijk?

Even SJW-advocaat van de duivel spelen:

De ouders van deze kinderen hebben ervoor gekozen om in een moslim land te gaan wonen (en vechten, moorden en verkrachten) en hun kinderen mee te nemen of daar te krijgen, en dan moeten wij ze terug halen naar ons land van Kaffirs? Hebben deze ouders daar ook nog iets over te zeggen of weten wij als blanke christenen of atheisten het beter dan zij? En die grootouders kunnen wel van alles willen maar de ouders hebben de voogdij over hun kinderen, niet grootouders, of voeden jullie je kinderen ook op volgens de wensen van jullie ouders ipv jullie eigen ideeen?

Of is het redden van deze kinderen onze white man's burden, kolonialisten die we zijn?

Yvan

Yvan

08-05-2018 om 17:28 Topicstarter

Ik zie er geen probleem in

om die kinderen, samen met hun ouders daar weg te halen, maar misschien ligt dat aan mij ("Dunning-Kruger" is hier plots nogal populair...).

Natuurlijk moeten die terugkerenden opgevolgd worden door de veiligheidsdiensten, maar dat kan nauwelijks een probleem stellen: de B veiligheidsdiensten volgen tienduizenden personen en honderden organisaties op. Die paar honderd individuen zullen het verschil niet maken.
Trouwens: wellicht zijn in die kringen de meest overtuigde anti-jihadisten te vinden.

De B gerechterlijke overheid lacht niet met misdaden: er zijn al verschillende teruggekeerde jihadisten, die zich schuldig gemaakt hebben aan gruweldaden, veroordeeld tot zware gevangenisstraffen.

Ik zie geen reden om NIET te handelen conform, UVRM, EVRM en het kinderrechtenverdrag. Want dààr komt het uiteindelijk op neer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.