Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Er is verdikkeme ook niks meer heilig!

Ze kunnen ook nergens met hun fikken afblijven, nu moet Bob de Bouwer weer een make-over:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/141013BobDeBouwerMakeOver

Ik zag dit nieuws trouwens gisteren op de site van een Engelse krant. Reacties eronder hadden vaak de strekking 'als ze echt modern willen doen wordt het Tadeusz de Bouwer'

Ik heb de nieuwe Wendy nog niet gezien, maar houd mijn hart vast. Grrr. Straks krijgt Thomas de Trein nog een bovenleiding. Zijn ze nou helemaal!

Groeten,

Temet

Ieuw

Bob is ineens een twaalfjarig jongetje. Wendy zal wel gebimboficeerd worden, net als Merida van Disney's Brave. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2331417/Parents-anger-Disney-turns-Brave-girl-curvy-princess.html

skik

Lucerna

Lucerna

14-10-2014 om 10:46

O help...

Mag ik éven huilen? Wat een afgrijselijkheid, die nieuwe Bob. Brrr! En ik in mijn naïveteit maar denken dat daar toch al heel weinig mee mis was.

Barvaux

Barvaux

14-10-2014 om 13:17

lol

Mijn zoon van 15 vond het inderdaad ook een puberbob!

Ik denk wel altijd dat niemand verandering goed vindt, je bent er gewoon aan gewend. Aan de andere kant vraag ik dan weer af waarom je dan toch een verandering in gaat. Het publiek van dit programma ververst elke 3 jaar compleet dus wat maakt het uit?

veel te 'oud'

dat is een foute update hoor. Of ze moeten pubers gaan aanmoedigen tot techniek en bouwen, wat is een ander verhaal !

Ilva

Ilva

14-10-2014 om 13:44

Yak

Liet de nieuwe Bob net even aan mijn kinderen zien (14, 12 en 9 jaar). Ze vonden het vreselijk. De 9 jarige vind hem eng. Dit is niet de Bob die zij kennen. Yak.

Temet

Temet

14-10-2014 om 13:46 Topicstarter

over het verversen van publiek

Het publiek ververst inderdaad regelmatig, groeit snel op, en ontgroeit BdB dan. En ik vrees dat daar een deel van de verklaring ligt. Al die speelgoedjes kun je na een paar jaar doorschuiven naar je kleine buurjongetje. Als ze Bob verbouwen zijn alle bestaande BdB artikelen op slag waardeloos geworden voor de doelgroep en kunnen ze een hele nieuwe serie merchandise op de markt gooien.

Groeten,

Temet

Hortensia

Hortensia

14-10-2014 om 15:13

vraag ik me opeens af...

Hoeveel Pino's hebben we inmiddels al gehad...?

(nee, ik heb er verder geen mening over, maar kan me voorstellen dat de fans geschokt zijn ).

Temet, dat zou best wel eens waar kunnen zijn, qua merchandise!

Barvaux

Barvaux

14-10-2014 om 18:19

hmm

Ha Temet, dat is het natuurlijk, dom dat ik dat zelf niet had bedacht!

Hortensia: tja pino's pak moet wel eens vervangen worden, dit is een computerserie....

Hortensia

Hortensia

14-10-2014 om 18:50

Barvaux

"Hortensia: tja pino's pak moet wel eens vervangen worden, dit is een computerserie...."

Oh ja, hoe kan ik zo dom zijn!

Mijntje

Mijntje

14-10-2014 om 19:01

terug

Ik houd niet van Bob de Bouwer maar nu wil ik ook de ouwe Bob weer terug!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.