Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Juno

Juno

26-04-2014 om 14:30

En, nog leuke dingen gekocht op de Vrijmarkt?

Ik heb het spel Quattro, nog in de gesealde verpakking voor 1,-. Ben ik erg blij mee! Verder nog van dezelfde spellenfabrikant Quoridor, uileballen en van iemand die gaat verhuizen een enorme berg literatuur. Ben nu aan het twijfelen of ik nog even terug zal lopen want ik zag nog veel meer goede boeken en ze zijn een euro per stuk.
Voor de kinderen Dolfje Weerwolfje en een boek van Roald Dahl. Ze hebben niet onze leesgenen geërfd maar misschien komt dat nog.
Verder een bridge-uitdeelkaartenbakdingdispenser. Geen idee hoe het heet, het is een soort bakje in retro-pistachegroen wat openklapt en er zit een kaartspel in. Aan de voorkant een palletje en door te draaien komt een ander kaartsymbool boven. O, en een japans rekenrek. Oud, in een doos, met een boekje met uitleg.
Ik ben erg blij met mijn aanwinsten!

Wij gaan naar de vrijmarkt om mensen te kijken

We zijn weer heel veel verscheidenheid tegen gekomen.
Van 3e generatie bijstand tot 3e generatie rijkdom toe, en alles wat daar tussen zit.
Op de vrijmarkt hier was het aanbod vrij eentonig, meest kinderboeken, skeelers en baby/peuter kleding/frutsels.

Flinke stapel

Suske&Wiskes (à 0,50) en een boek van Paul Biegel. Ben zeer tevreden!

Liz

Liz

26-04-2014 om 15:54

Boeken

Haha, nadat we klaar waren met onze verkopen, zelf met zoon nog rondgelopen. Zag een boek van Sophie Kinsella. Dacht, ach leuk. Vroeg wat het kostte, bleek de vrouw die er bij zat er toevallig te staan. Alles was achtergelaten. Dus met stapel van 5 leuke, bijna nieuwe, gratis boeken weggelopen. Helemaal blij en nog goed doel, minder afval, gesteund...

Zoon was blij met Geronimo Stilton, DVD en mega grote knuffel.

Rafelkap

Rafelkap

26-04-2014 om 16:13

tas vol

Heel veel pocketjes Donald Duck, een tas vol, we moeten nog kijken hoe we het naar zolder krijgen En nog een wekker en een boze heks boek. Zelf bij mekaar gemusiceerd door mijn zoontje en hij heeft nog geld over!
Voor jongste een Dikkie Dik gekocht, die heeft hij nog niet ingekeken maar al wel naar boven gebracht.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-04-2014 om 09:09

Vooral veel verkocht

Maar op het eind toch weer de mist ingegaan door 6 jaarboeken van het aanzien van.... en een beeldscherm te kopen. De laatste was een gok, maar hij lijkt het verder prima te doen.

Netto winst: bijna 30 euro en twee kratten minder. En een erg vermakelijke dag buiten in het zonnetje.

diversen

De kinderen hebben helaas toch weer knuffels gekocht, al moet ik zeggen dat het wel mooie zijn (ze hebben een rondje wasmachine -handwasprogramma - gelukkig glansrijk overleefd).Zelf heb ik kinderboeken gekocht. 3 zeer beduimelde Harry Potters en 1 puntgaaf Dolfje Weerwolfje boek. Die boeken zijn in de bieb permanent uitgeleend, reserveren kost geld, voor datzelfde geld hebben we de boeken nu in huis.

Groeten,

Temet

Was leuk

We hebben niet echt iets boeiends gescoord maar het was wel gezellig om op de markt rond te lopen. Het leukste vond ik een kraampje waar aan een waslijn allemaal handschoenen waren opgehangen. De bijgevoegde tekst was: "Bent u uw handschoen van de winter kwijtgeraakt? Misschien hangt hij hier tussen".

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.