Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Shall we go

Shall we go

30-04-2009 om 17:42

Emigreren usa


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

04-05-2009 om 19:35

Onverwacht!

Ik vind het hartstikke leuk, shall we go. Zo'n onverwacht berichtje op een doodgewone dag. Je weet maar nooit wat er door in gang gezet wordt. Misschien ga je wel emigreren, maar naar Canada... Misschien wordt je man wel schilder, in Nederland... Jullie hebben een nieuwe impuls gekregen en houden alle opties open! Ik vind het superleuk voor jullie en hoop dat er iets onverwachts uit voortkomt. Ik zou in ieder geval eens met deze mensen kennis maken. Hou idd je ogen open en je koppie erbij, maar dat lijkt me eerlijk gezegd vanzelfsprekend!
Gekke dingen gebeuren, shall we go: Mijn oom bleek niet het kind van zijn vader te zijn, maar van een Amerikaanse militair die in de WO2 in Nederland was. Enkele jaren geleden is hij op zoek gegaan en hij vond zijn vader, die nog een stuk of zes kinderen had. Hij is naar Amerika gegaan om kennis te maken, en het bleek te klikken. Toen zijn echte vader stierf was mijn oom enig erfgenaam, en zijn vader bleek vanwege enkele levensverzekeringen miljonair. Te mooi om waar te zijn, maar toch gebeurde het.
Je weet nooit wat het leven nog voor jullie in petto heeft!

Je weet maar nooit en mirreke

wij gingen ook voor 2 jaar naar het buuitenland, dat is nu 10 jaar geleden, we zijn er nog, hebben hier 2 kinderen gekregen zijn 3 keer binnen het land verhuisd en ik betwijfel of we ooit nog terug gaan naar NL, maar ach, je weet maar nooit. Bij elke sollicitatie van man die verhuizing naar een ander land inhield (en het waren er een paar de afgelopen 10 jaar) had ik bij wijze van spreke al een huis gevonden, baan gezocht, talencursus gevolgd, kinderopvang geregeld etc. En als het dan niet doorging, nouje, op naar het volgende. Ik zou zeggen droom lekker verder, het is heerlijk......

En Mirreke, geweldig verhaal!!! (mag dat zomaar, die andere zes kinderen onterven, oho, die zullen gebaald hebben zeg!!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.