Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-03-2014 om 15:45

efteling..Ik baal

Wij hebben voor het weekend van 29 en 30 maart een lang weekend Bosrijk/Efteling geboekt.
Nou zie ik net pas dat er dan ook de tros leden dag is. Ik kan er nu niets meer aan doen. Maar weet iemand toevallig hoe druk zo'n dag dan is?
Ik baal er echt van hoor. Dat de Efteling druk kan zijn weten we, maar hele hordes tros-mensen die naar nederlandse artiesten komen luisteren vermijd ik liever.

Hadewich

Hadewich

20-03-2014 om 15:49

Viel mee

Wij zijn een paar jaar geleden naar de tros-ledendag geweest, puur omdat we dan goedkoper naar de Efteling konden. We hebben vanuit de verte Monique Smit gezien, maar die optredens zijn goed te ontlopen. En het was best druk, maar niet drukker dan anders. Kortom:het viel echt mee!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-03-2014 om 15:54

Dat hoop ik dan maar

Stom misschien, maar ik verheug me er echt al heel lang op. En om dan nu er achter te komen dat we een vermogen hebben betaald om vervolgens in dit soort flauwekul terecht te komen vind ik echt heel vervelend.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-03-2014 om 16:10

misschien

valt het idd mee. Ik las net dat een abonnement die dag niet geldig is, dat scheelt alweer.
Ik heb net wel een mail gestuurt naar de Efteling. Niet dat dat wat uitmaakt, maar ik vind het echt van de zotte dat ik dit viavia moet lezen.

En om het dan nog maar positief te bekijken... mijn dochter vind Monique Smit en consorten wel leuk. Doen we misschien haar nog wel een plezier

Dalarna

Dalarna

20-03-2014 om 18:03

Dendy

Gewoon goed opletten wanneer de grootste publiekstrekker er is en DAN naar de Vliegende Hollander (altijd de allerlangste rij).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2014 om 18:07

Toch omgeboekt

Met mijn man erover gepraat en toen toch maar de Efteling gebeld. En tot mijn stomme verbazing beaamden ze meteen dat toen wij boekten dit nog niet bekend was en we zonder problemen voor hetzelfde geld een week later mogen komen.

Gelukkig was het op het werk van mijn man ook geen probleem en dus gaan we nu een week later.

Vond het echt super van de Efteling!!!

Hadewich

Hadewich

21-03-2014 om 19:01

Fijn!

Dat is zeker netjes van de Efteling, veel plezier met jullie weekendje weg!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2014 om 19:46

Lol

Lees ik net dat op de zondag dat we daar zijn het PostNL-dag is.
Nou ja, die zijn vast minder erg dan Johan Heuser en Monique Smit

Postbezorger

Postbezorger

21-03-2014 om 19:57

Dendy

LOL ik was er al bang voor, ik denk dat dat weekend niet zo slim is. Er zijn dan niet of nauwelijks voorstellingen en het is dan echt superdruk. Er zijn heel veel kaartjes uit gegaan (wat wil je voor 50 euro kon je met 5 man naar de Efteling).

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2014 om 20:08

Postbezorger

Er was voor ons geen andere mogelijkheid ivm werk van mijn man. En voor zover ik kan zien is het alleen op zondag postnl-dag?

Ik had al bedacht om dan zaterdag iig de grote attracties te doen en op zondag dan maar voor het sprookjesbos te gaan

Tijgeroog

Tijgeroog

21-03-2014 om 20:47

Dendy

Dat is sowieso verstandig, want op zaterdag is de Efteling altijd al rustiger dan zondag. En zeker aan het begin en het eind van de dag kun je de grote attracties dan wel een paar keer achter elkaar doen. Joris en de draak en vliegende hollander hebben meestal de langste rijen, de rest valt vaak wel mee.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2014 om 21:00

Dat wordt dan vrijdag om 3 uur tassen in het huisje gooien en meteen doorrennen naar de efteling. Daar alvast wat attracties pakken. Zaterdag ook en dan zondag een beetje sprookjesbos doen en nog even naar het zwembad. Maandag mogen we ook in het park, maar we hebben de honden mee en die kunnen we niet in de auto laten, dus dat gaat 't''m niet worden.

Misschien moet ik maar een schema opstellen wie met welk kind wanneer in welke attractie gaat.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-03-2014 om 21:03

Kennel

Dendy,

Er zat/zit een Kennel bij het park.

Wellicht dat dat een optie voor de honden is...

Tijgeroog

Tijgeroog

21-03-2014 om 21:47

Kennel

De kennel is er nog steeds: http://www.efteling.com/NL/Park/Voorzieningen/Huisdieren-en-hulphonden.html

En op maandag nog even gaan is wel heerlijk, dan is het echt rustig. Al ga je maar een uurtje. Ikben een keer op een woensdagochtend een uurtje geweest, en toen hebben veeeeel gedaan. Zelfs in Joris en de draak konden we blijven zitten.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-03-2014 om 22:27

Oh bedankt

Dat hou ik in mijn achterhoofd. Mochten we maandag nog energie overhebben, dan kunnen we idd nog even een paar uurtjes pakken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.