Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

11-09-2017 om 17:50

effe klagen..

Effe klagen hoor. Ik zat te denken om dat nieuwe boek van Camilla Lackberg te kopen, ik zit vanmorgen op mijn telefoon te kijken en zie dat het bij ECI een dagaanbieding is, ik klik door naar de site en inderdaad, dat is niet gek! Maar ik was niet thuis en kon dus niks bestellen. Dus net thuis ik achter de computer, naar de site van ECI is ie ineens niet meer in de dagaanbieding! Zelfde dag alleen een paar uur later!
Dus ik chat met zo´n dame zegt ze dat het de dagaanbieding is van vorige week maandag! Terwijl ik het echt heb zien staan vanmorgen! Nee het was echt vorige week maandag aldus die dame. Ammehoela.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

11-09-2017 om 18:52

ECI - bestaat dat nog? o.t.

Dat was toch vroeger zo'n blad waaruit je regelmatig iets moest bestellen als je lid was, en waarin daarnaast aanbiedingen werden aangedragen?
Tjonge, ik dacht dat dat allang uit de tijd was.

Lokkertjes

Dat heb ik ook bij Karwei. Valt de folder op de mat, kom je de eerste dag, is het al 'uitverkocht' want ja, enkele stuks. Dat laatste valt niet te controleen. Na meerdere keren de neus gestoten te hebben, negeer ik een zaak dat met lokkertjes klanten probeert te paaien.
(Sorry Karwei, maar deze ervaringen heb ik alleen bij jullie.)

Noor

Noor

12-09-2017 om 09:46

ook

Ik heb zoiets bij Zalando gehad (en dochter op een ander tijdstip met een ander artikel ook). Een leuke aanbieding waar je toch nog even over na wil denken. En dan kijk je later op de dag en dan is de aanbieding weg.

Vaste boekenprijs?

Lees je vloeiend Zweeds of was het een Engelse vertaling? Want vziw mag er met Nederlandstalige boeken niet gestunt worden en is er een vaste boekenprijs om verschraling van het aanbod tegen te gaan.

BIj een volgende aanlokkelijke aanbieding waar je nog even over wilt denken zou een screenshot kunnen maken.

Die nieuwste Lackberg is al op storytel. Neem een proefabonnementje en je hoort het gratis. Tenzij je de complete Lackberg in je kast wilt hebben staan.

Ik vind die serie heel erg wisselend. Sommige delen hadden een intrigerend plot, andere delen vond ik absolute bagger. Nog even los gezien van het feit dat ik geen kaneelliefhebber ben en het weinig geloofwaardig is dat er in zo'n toeristendorpje elke week drie lugubere moorden plaatsvinden waarbij de plaatselijke ploetermoeder zijdelings betrokken is.

Kenfan (ot)

"Nog even los gezien van het feit dat ik geen kaneelliefhebber ben en het weinig geloofwaardig is dat er in zo'n toeristendorpje elke week drie lugubere moorden plaatsvinden "

Jaaaaren geleden merkte een vriendin van mij al eens op dat ze nooit naar Oxford wilde, want als je "Morse" een beetje volgde was wel duidelijk dat dat een ontzettend gevaarlijke plaats is...

groeten,

Temet

Maar zo'n mooie muziek...

Toch?

Halle

Halle in Belgie is ook zo'n 'moorddadige' plaats.

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

16-09-2017 om 19:04

Hoeveel mensen leven er nog op Vlieland,

Dankzij of ondanks dokter Deen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.