Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-12-2020 om 16:55

De feuilletons

Uit de berichten in het kaarsjesdraadje begreep ik dat sommige forummers de feuilletons nog hebben in Word. Zou het mogelijk zijn (en mogen) om die hier te copy/pasten? Ik heb destijds met veel plezier meegeschreven en mijn dochter heeft zelfs nog een bijdrage geleverd aan het kinderfeuilleton.

Tabitha

Tabitha

29-12-2020 om 20:38

De zesde..

..kon ik nog wel terugvinden op het forum. Heb ik zelf ook nog aan meegeschreven. Helaas stond van de draad met reacties op het feuilleton alleen het eerste de erop.

Genista

Genista

29-12-2020 om 21:46

Op te vragen bij forumbeheer

Ik heb even contact gehad met forumbeheer. Ik mail zometeen de feuilletons naar forumbeheer en wie ze graag nog eens wil lezen, kan ze dan daar opvragen. Goeie deal?

Tabitha

Tabitha

29-12-2020 om 21:59

Ook de commentaardraden?

Nummer 5 heb ik ook gevonden op het forum, heb ik ook zelf aan meegeschreven. Maar ook hier alleen het eerste stukje van de draad met commentaar. Grappig is dat ik niet meer wist dat ik twee keer meegedaan heb. 🙂

Tabitha

Tabitha

29-12-2020 om 22:00

En bedankt natuurlijk

voor het regelen met forumbeheer.

Tabitha

Tabitha

29-12-2020 om 22:07

Nieuw feuilleton?

Zou het niet leuk zijn om dit weer eens te doen? Een beetje afleiding in deze nare tijden.

Genista

Genista

30-12-2020 om 11:51

Randfranje

Ik zal eens zien wat ik er allemaal nog van heb en stuur alles wel naar forumbeheer.
En speaking of: Hartelijk dank forumbeheerder, voor het contact met me opnemen en het aanbod als doorgeefluik te fungeren!

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

30-12-2020 om 16:12

Beste Genista

Geen dank!

Groeten, Forumbeheer.

P.S. Zodra ik alles heb stuur ik het dus door.

mijk

mijk

30-12-2020 om 22:41

Oh ik wil wel veel plezier aan gehad.

Ik wil ook wel lezen

Genista

Genista

05-01-2021 om 11:22

Missende afleveringen

Toen het forum overging van de vertrouwde oranje schermpjes naar het huidige format, heeft een aantal forummers gevraagd om bijdragen te verwijderen ivm de herkenbaarheid. Helaas was dat “alles of niets”. Bij deze actie zijn ook een paar afleveringen uit feuilletons gesneuveld, voordat ik alles had opgeslagen.
Mocht iemand wel alles hebben, bv de startaflevering van editie 3 (de spinnen) dan hou ik me van harte aanbevolen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.