Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

06-01-2013 om 23:44

Dapper geweest:-)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

19-01-2013 om 23:18

Handdoeken in sportschool

Ik had niet de indruk dat ik in zo'n bijzondere plaats woon c.q. sportschool train, maar bij ons heeft iedereen een handdoek en iedereen legt 'm ook neer waar-ie hoort. Je krijgt dat te horen bij de introductie. Als je bent gaan spinnen word je na afloop geacht met een papieren handdoekje en een hygienische spray je fiets schoon te maken. Zo clean hoeft het van mij eerlijk gezegd niet hoor. Ik bedoel, je hebt toch ook die handvatten vast, en zo, dus als er iets op te lopen valt krijg je het toch wel, en daarvoor ga je toch na afloop douchen?

Margje (PS Van de week in de sportschool hardgelopen, wat een afknapper, maar om nu buiten te gaan lopen met dit weer, dat trok me echt niet. Ben nu moed aan het verzamelen om het morgen toch echt te gaan doen: buiten lopen).

Stenna

Stenna

20-01-2013 om 00:51

Gelukkig

dat jullie ook bekaf zijn na 10 minuten crosstrainer. Dacht al dat ik een echt hopeloze conditie had.

nathalie

nathalie

20-01-2013 om 20:58

Crosstrainer

Je kunt hem licht en zwaar zetten hoor. Met te weinig weerstand is een half uurtje lopen zo gedaan, met te veel weerstand krijg je hem amper rond.
Als het bedoeld is als conditietraining dan kun je hem zo licht/zwaar zetten dat je lekker in je hartslagzone loopt. En dat lukt dan best een half uurtje, daar hoef je niet heel getraind voor te zijn. Stond hij niet gewoon veel te zwaar Vic?

Vic

Vic

20-01-2013 om 21:48

Hardlopen vs cross trainer

Die cross trainer voelt een beetje als hardlopen, qua beweging, en dat houd ik amper 2 minuten vol. Dus een half uur op de cross trainer ga ik voorlopig niet volmaken, al zet ik hem zonder weerstand.
Qua hartslag moet ik eens aan de huisarts vragen wat die bij mij moet zijn. Hij is nu niet boven de 140 uitgekomen, maar ik heb ook medicijnen die dat reguleren.

Stenna

Stenna

21-01-2013 om 23:20

Bij mij niet

te zwaar ingesteld als het goed is. De instelling is gedaan door een trainer die mijn cardio eerst getest heeft. (de instellingen staan op een sleutel die je in het apparaat steekt, dat staat hij automatisch goed). Hoewel het van mij dus best een tandje lager zou mogen...

Bellefleur

Bellefleur

30-01-2013 om 10:07

Kaaskopje,

Hoe is het met jou en de fitnessruimte? Ben je alweer binnen geweest?

Kaaskopje

Kaaskopje

31-01-2013 om 01:36

Bellefleur

Het klinkt vreselijk, maar na die dappere eerste keer is het er nog niet van gekomen. Mijn stuitje was dusdanig gekneust, twee dagen erna, dat het nu zelfs nog pijnlijk is als ik de trap op loop. Zondag zou ik het weer proberen, maar toen kwam er iets van mijn dochter tussen. Nu heb ik met mijn dochter afgesproken dat er niets meer tussen mag komen en dat we zondag weer gaan.

Bellefleur

Bellefleur

31-01-2013 om 12:52

Leuk

De laatste zin in je draadje was: ik vond het leuk. Dus, zo gauw het kan, gaan! Omdat je het leuk vond.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.