Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bertje1

bertje1

25-06-2017 om 16:29

Dankje, nieuwe fan van reiziger

Voor het geval je het niet ziet bij je eigen draadje.
dank je voor je bedankje
soms zou ik willen dat ik het boek opnieuw kon beginnen zonder dat ik wist wat er gebeurde. inmiddels minimaal 8x gelezen.

Ha, leuk

Ik ben de nieuwe fan. Ik had nog nooit van Outlander gehoord, jouw aansporing (gewoon beginnen, niet eerst de flap lezen) was voldoende om het eens te proberen

Dat gevoel ken ik ja, ook soms enorm balen wanneer een boek (bijna) uit is. Maar ik heb nu nog zo'n 3 delen te gaan, dus kan nog ff vooruit

Ik wilde mezelf eerst dwingen tussendoor andere boeken te lezen, maar dat lukt toch niet goed. Wil graag weten hoe het verder gaat. Dat doet Gabaldon heel erg goed.
Toch zitten er een paar gekke dingen in, kleine dingetjes maar hoor, maar ze vallen me op. Zo schieten ze regelmatig enorm in de lach. Voor mij soms compleet oninvoelbaar. En dan niet gewoon ff grinniken, nee gieren van de lach. Tot tranen aan toe. Raar gevoel voor humor hebben die achttiende-eeuwse Schotten
Maar goed, een kniesoor die erop let, het was een supertip!

bertje1

bertje1

26-06-2017 om 23:23

jaaa

en leuk, je kunt het zonder problemen vele malen lezen.
vond je het ook zo gek toen je in deel 2 begon?

Ja!

Dat was idd raar, en ik was eerlijk gezegd blij toen ze eh....laten we zeggen, haar reis hervatte

Brianna F

Brianna F

27-06-2017 om 12:24

fan van het eerste uur

Ik heb de boeken zeker 3 keer gelezen en inmiddels ook de Engelse versie. Daar komt de Schotse taal veel beter tot zijn recht.
Ik vond het laatste boek een mooi afgerond geheel, maar natuurlijk wil ik weten hoe het verder gaat en gelukkig komt er nog een boek aan.

Iemand behoefte aan deel 2,3,4.?

Ik ben begonnen met lezen(en ze zijn idd leuk!!) maar deel 1 van mijn 4delige box was een misdruk. Er misten 80 blz.

Nu heeft bol me keurig een nieuwe box gestuurd, heel netjes. Met als gevolg dat ik deel 2,3 en 4 dubbel heb.....dat is een beetje veel van t goede....

Liefhebbers? ( wel Engels. En deel 1 met 80 missende bladzijden mag je er natuurlijk bij hebben. Maar dat leest niet leuk.....)

Ingrid

elsje78

elsje78

02-09-2017 om 23:40

ook nieuwe fan dankzij het vakantie draadje

Ik heb de 8 delen op mijn e reader gezet en ben op vakantie eraan begonnen. En meteen verkocht en inmiddels alle delen uit en ook de eerste twee seizoen van de serie gezien.

Dat brullen/gieren/huilen/over de grond rollen van het lachen was mij ook opgevallen inderdaad, maar wat een goede serie is het verder.
Nog een paar dagen en dan begint seizoen 3 van de tv serie, dus ik kan nog even vooruit, aangezien het volgende boek nog wel even duurt.

Lusithania

Lusithania

03-09-2017 om 09:18

Elsje

Heb je de Lord John boeken ook al gelezen? En er zijn ook de verhalen over de ouders van Roger en Jamie en Ian voordat Outlander begon.
Je hoeft je nog niet te vervelen

elsje78

elsje78

03-09-2017 om 21:38

nee nog niet

Ik heb ze al wel op mijn e reader, maar moet er nog aan beginnen.
Hoe heten die andere boeken, weet je dat zo?

Over dagen start seizoen 3 van de tv serie, ben erg benieuwd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.