Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dagje uit eindigend op strand

Deze week is een bevriende collega van mijn man in Nederland voor zaken, maar gecombineerd met zijn gezinsvakantie. Komende donderdag hebben de heren een bespreking (middag + avond) en heb ik afgesproken met zijn vrouw en kinderen wat te gaan doen. Ik wil graag van tevoren het hoe en wat bedenken, dat is wel zo handig. Wie helpt?
Ik had, gezien het voorspelde mooie weer, al bedacht om eind van de middag naar het strand te gaan en daar als avondeten te picknicken en begin van de avond nog lekker even te spelen, dan is het niet meer zo heet. Welk strand is eind van de middag goed bereikbaar met de auto (geen files en makkelijk parkeren)? We vertrekken uit de omgeving van Utrecht.
En wat zouden we ervoor nog kunnen doen? Eisen zijn als volgt: liefst iets dat een beetje koel is, niet te duur is en gewoon lekker relaxed. We willen graag weer even bijkletsen en de kinderen (in leeftijd variërend van 6 tot 14) zijn erg makkelijk en vermaken zich toch wel met elkaar. Ik hoop op tips, want buiten bovenstaande stagneer ik een beetje.

Dierentuin

Ik zou niet naar het strand gaan als het zo heet is vanwege de file en de grote drukte op het strand. Als er kleinere kinderen bij zijn kun je ze niet alleen laten als ze gaan zwemmen, dus van bijkletsen komt er dan niet veel. Ik nam zelf dat soort internationale visite graag mee naar de dierentuin. In Artis heb je genoeg te zien, bij onverwacht onweer kun je schuilen, misschien is er wel een sterrenwachtpresentatie en er is in elk geval een omheinde speeltuin waar een terras bij is. In die speeltuin kun je ook met water spelen. Je kunt er je kinderen niet kwijt raken ook al dwalen ze wat verder af en pubers kunnen op zichzelf gaan kuieren. Ook in Artis kun je picknicken en anders voor niet teveel geld wat nuttigen. Maar waarschijnlijk is Blijdorp of een ander dierenpark net zo goed.

liora

liora

29-07-2013 om 21:52

Bos

Een bos zou ik doen! lekker koel, meestal ook speeltuinen of speelweiden, en je kunt er perfect picknicken of bbq'en!

Fiorucci

Fiorucci

30-07-2013 om 14:59

Blijdorp niet!

As donderdag is er een speciale dag voor Eneco klanten, vanaf 15.00 tot 22.00, het zal daar erg druk worden...

May

May

30-07-2013 om 19:56

Langevelderslag

Eerst wandelen bij waterleidingduinem en dan eind van de middag naar langevelderslag bij noordwijkerhout, je hebt daar geen strandtent op het strand, wel op weg naar het strand, eind vd middag lukt parkeren meestal wel

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.