Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-03-2021 om 13:00
https://twitter.com/vanranstmarc/status/1375460876984193024/photo/1
Hoe virologen belaagd worden door gasten uit een, dank aan Lubach, fabeltjesfuik. En dat zit nu ook in de 2e kamer. Ben benieuwd hoe men dat gaat pareren.
En vanmiddag weer dat ondermeer door Marianne Zwagerman in haar podcast opgejuinde 'koffiedrinken' op het museumplein. Nee, ze maakte iedere zondagmiddag altijd al een wandeling met haar hond over het plein. Nu wordt ze 'ineens' weggestuurd door de politie?
Bots, leugens over de werkelijkheid. Ik heb dringend behoefte aan een forse training hoe ga je om met lieden die niet alleen een andere mening hebben maar die ook anderen opjuinen en daarmee verantwoordelijk zijn voor overlast en brokken zo niet erger.
Mag de politie vanmiddag weer met waterkanonnen een stelletje 'koffiedrinkers' van het gras spuiten. Hebben mensen niets beters te doen? Is dit de grote verveling?
06-04-2021 om 22:19
Temet schreef op 06-04-2021 om 18:54:En inderdaad, Hugo, mogen we in Nederland ook zo'n Belgische lijst?
Groeten,
Temet
Nou! Dat liever niemand prikken dan het risico lopen met wat aangebroken flesjes te blijven zitten snap ik echt niet.
Begeleiders van niet zelfstandig mobiele ouderen die hun prik komen halen niet ook meteen vaccineren snap ik ook niet. We willen toch zo weinig mogelijk verplaatsingen? Nu kan mijn broer twee keer met mijn moeder in de auto naar de prikstraat en mag hij straks zelf ook nog twee keer. Niet logisch. En misschien motiveert het wat mensen om een ouwetje te helpen door ze naar de prikstraat te begeleiden als ze zelf ook meteen een vaccinatie krijgen. Win win.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.